A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Amanda |
---|---|
További közreműködők: | Bottyán Dr. Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Budapest Euro2020 labdarúgás sport turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39465 |
Hasonló tételek
Úszó Európa-bajnokság rendezése Magyarországon - a 2020/2021-es Vizes Európa-bajnokság nyomán -
: Simon Petra Anna
: Simon Petra Anna
Franciaország bemutatása és a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hatásai a turizmusra.
: Kiss Krisztián Károly
: Kiss Krisztián Károly
A magyar sportdiplomácia néhány közelmúltbeli feladata, törekvése, különös tekintettel a 2021-es labdarúgó Európa-bajnokságra
: Erdősi Bence
: Erdősi Bence
A 2019-es junior női kézilabda Európa-bajnokság marketing szempontú elemzése
: Dobos Vivien Tímea
: Dobos Vivien Tímea
„Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere
: Ladoniczki Sára Kata
: Ladoniczki Sára Kata
Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot?
: Jámbor Máté
: Jámbor Máté
A labdarúgó Európa-bajnokságok hatásainak vizsgálata különböző számú rendező országok esetében
: Oravecz Fábián
: Oravecz Fábián
A labdarúgó világbajnokságok és Európa-bajnokságok rendezésének összehasonlítása turizmus szempontjából példákon keresztül
: Nagy Márk
: Nagy Márk
A sportrendezvények szervezésében bekövetkezett változások a pandémia hatására a 2021-es labdarugó Eb példáján keresztül
: Kulicskó Ádám Bence
: Kulicskó Ádám Bence
Kijut-e a magyar nemzeti együttes a 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokságra?
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A megasportrendezvények hatása Magyarországon- A 2017-es FINA Vizes Világbajnokság és a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokság turizmusra, gazdaságra gyakorolt hatásainak összehasonlítása
: Refle Orsolya Rozália
: Refle Orsolya Rozália
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Labdarúgó-világbajnokságok rendezésének gazdasági és turisztikai hatásai
: Brogyay Dániel
: Brogyay Dániel
Labdarúgó fogadási szokások optimalizálása gépi tanulás segítségével
: Kóti Marcell
: Kóti Marcell
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
A labdarúgó-világbajnokságok hatásai a rendező ország gazdaságára
: Czirle Máté
: Czirle Máté
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Holokauszt-turizmus Budapesten
: Giltner Teodóra Amália
: Giltner Teodóra Amália
Misztikus wellness Budapesten
: Papp Dorottya
: Papp Dorottya
Zsidó gasztronómia Budapesten
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Fenntartható közlekedés Budapesten
: Zsoldos Áron
: Zsoldos Áron
Spanyol gasztronómia Budapesten
: Kocsis Bernadett
: Kocsis Bernadett
Veresegyház labdarúgó utánpótlás fenntartási költségek bemutatása elemzése és optimalizálása
: Geschitz Ádám
: Geschitz Ádám
Szállodaberuházások Budapesten lehetőségek, akadályok, motivációk
: Hohner Hanna
: Hohner Hanna
A munkavállalói motiváció változása 2021-ben
: Sárközi Tímea
: Sárközi Tímea
A CSOK gazdasági hatásai Magyarországon 2021
: Wallner Fruzsina Bernadett
: Wallner Fruzsina Bernadett
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Kis- és középvállalkozások hitel lehetősége 2021-ben
: Szili Alexa
: Szili Alexa
Olimpia Budapesten egy álom a számok tükrében
: Polgár Ildikó
: Polgár Ildikó
Az utóbbi három labdarúgó világbajnokságok összehasonlítása és gazdasági hatása turizmusra.
: Dubik Igor
: Dubik Igor
Egészséges étterem megvalósíthatósága Budapesten
: Bartóki Réka
: Bartóki Réka
Kávéházak látogatottságának vizsgálata Budapesten
: Morva Bianka
: Morva Bianka
Brazília bemutatása és a 2014-es labdarúgó világbajnokság hatásai a turizmusra
: Csertő Judit
: Csertő Judit
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán
: Katona Kálmán
A BKV Zrt. 2021. évi üzleti tervezése
: Böröczky Bence
: Böröczky Bence
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter
: Vincze Péter
Egy induló Webshop marketingkommunikációs lehetőségei 2021-ben
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
Hasonló tételek
-
Úszó Európa-bajnokság rendezése Magyarországon - a 2020/2021-es Vizes Európa-bajnokság nyomán -
: Simon Petra Anna -
Franciaország bemutatása és a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hatásai a turizmusra.
: Kiss Krisztián Károly -
A magyar sportdiplomácia néhány közelmúltbeli feladata, törekvése, különös tekintettel a 2021-es labdarúgó Európa-bajnokságra
: Erdősi Bence -
A 2019-es junior női kézilabda Európa-bajnokság marketing szempontú elemzése
: Dobos Vivien Tímea -
„Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere
: Ladoniczki Sára Kata