A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lantos-Németh Andrea
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internet
közösségi média
online marketing
stratégia
vállalat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39500
Leíró adatok
Kivonat:Az internet megjelenése óta rohamosan fejlődik a technológia, a különböző közösségi felületek, okostelefonok, tabletek és egyéb okoseszközök létrejöttével az emberek folyamatosan jelen vannak, tájékozódnak és információt szereznek. Rengeteg szakirodalom jelent meg arról, hogy a kommunikáció változása milyen eredményekhez vezetett a marketingben, a vállalatok stratégiájában. A vállalatoknak már nem hagyományos reklámokban kell gondolkodniuk, hanem minél kreatívabb, interaktívabb és színesebb posztokban, együttműködésekben.