A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lantos-Németh Andrea
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internet
közösségi média
online marketing
stratégia
vállalat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39500

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39500
005 20220402095533.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lantos-Németh Andrea 
245 1 2 |a A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében  |c Lantos-Németh Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az internet megjelenése óta rohamosan fejlődik a technológia, a különböző közösségi felületek, okostelefonok, tabletek és egyéb okoseszközök létrejöttével az emberek folyamatosan jelen vannak, tájékozódnak és információt szereznek. Rengeteg szakirodalom jelent meg arról, hogy a kommunikáció változása milyen eredményekhez vezetett a marketingben, a vállalatok stratégiájában. A vállalatoknak már nem hagyományos reklámokban kell gondolkodniuk, hanem minél kreatívabb, interaktívabb és színesebb posztokban, együttműködésekben. 
695 |a internet 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a stratégia 
695 |a vállalat 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39500/1/Szakdolgozat_LantosN%C3%A9methAndrea.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39500/2/k%C3%A9rd%C5%91%C3%ADv_f%C3%BCggel%C3%A9k.pdf  |z Dokumentum-elérés