A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
Saved in:
Main Author: | Lantos-Németh Andrea |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | internet közösségi média online marketing stratégia vállalat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39500 |
Similar Items
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett
: Rakita Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás
: Széphelyi Tamás
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta
: Brachna Renáta
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix
: Soós Zsófia Beatrix
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla
: Buda Lilla
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
A fenntartható élelmiszerfogyasztás vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Szőke Bettina
: Szőke Bettina
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd
: Igler Szilárd
Pénzügyi műveltség a magyarországi fiatal felnőttek körében
: Mátravölgyi Bátor
: Mátravölgyi Bátor
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Craft sörök hatása a vendéglátásra, budapesti fiatal felnőttek körében
: Ordasi Dénes
: Ordasi Dénes
Fiatal felnőttek táplálkozási szokásai
: Somogyi Nóra Ilona
: Somogyi Nóra Ilona
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Kiégés-prevenciós lehetőségek vizsgálata egy tehetséggondozó intézményben tanuló fiatal felnőttek körében
: Mérei Zsófia
: Mérei Zsófia
A fiatal felnőttek a vendéglátásban
: Hankó Szilvia
: Hankó Szilvia
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A fiatal felnőttek életkezdési válsága
: Bartha Boglárka
: Bartha Boglárka
A kézműves italok népszerűsége a fiatal-, illetve középkorú felnőttek körében
: Hegyi Ábel
: Hegyi Ábel
Fiatal felnőttek kivándorlási hajlandósága Magyarországon
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Fiatal felnőttek lehetőségei, ha franchise vállalkozást indítanának ma Magyarországon
: Kún Bence Csaba
: Kún Bence Csaba
Fiatal felnőttek és a munkahelyi stressz
: Temela Fanni
: Temela Fanni
Fiatal felnőttek az internetes zaklatás árnyékában
: Horváth Noémi
: Horváth Noémi
Fiatal felnőttek szórakozóhely-látogatási szokásai Budapesten
: Mezei Martin
: Mezei Martin
Az önkéntes munka és motiváció kapcsolata, valamint hatásai a fiatal felnőttek körében
: Lempner Vivien
: Lempner Vivien
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
Fiatal felnőttek vállalkozói hajlandósága és motivációja Magyarországon
: Kerek Alexandra Alma
: Kerek Alexandra Alma
Top gasztronómiai trendek vizsgálata felnőttek körében
: Hirschler Rebeka
: Hirschler Rebeka
A közösségi média marketing befolyásoló hatása a fiatal és középkorú felnőttek fogyasztói döntéseire
: Lénárt Noémi
: Lénárt Noémi
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
Az Öngondoskodás és Pénzügyi Kultúra A Pénzügyi és Nem Pénzügyi Felsőoktatásban Résztvevő Fiatal Felnőttek Körében
: Macsuga Bence Péter
: Macsuga Bence Péter
Similar Items
-
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix