Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kecskeméti Klaudia
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gyerekek
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39501
Leíró adatok
Kivonat:Bárhol is vagyunk, bármerre is járunk a világban, a reklámok mindenhol körül vesznek minket. Kilépünk az utcára és nyomtatott marketing anyagok rengetegével találjuk szembe magunkat. Illetve ugyan ez figyelhető meg otthonunkban is, digitális eszközökön keresztül reklámok sokaságával találkozunk. Dolgozatom során a gyermek szereplésű reklámokat vizsgálom. Ilyesfajta reklámokkal bármelyik marketing kommunikációs eszközön találkozhatunk, de én főként a közösségi médián megjelenő reklámokra helyezem a hangsúlyt. Aktualitása és érdekessége miatt választottam ezt a témát. Egyre több hírt és véleményt olvashatunk azzal kapcsolatban, hogy megnövekedtek a gyermek reklámposztok a közösségi média oldalakon. Illetve az emberek véleménye is megosztó a témával kapcsolatban. Célom, hogy feltárjam miért alkalmazzák a tartalomgyártók a saját gyermekeiket reklám együttműködésekhez, illetve iránymutatót adni, hogy erre egyáltalán a fogyasztóknak szüksége van vagy sem, így csökkentve a közösségi médiában megjelenő gyermekreklámposztok számát.