Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 5G e-turizmus esport koronavírus-járvány (COVID-19) rendezvények |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39503 |
Abstract: | Az eSport eléggé megosztó tényező a közvélemény szemében, mondván, mi köze van ennek a sporthoz, ha nincs egy izzadtságcsepp sem? Milyen jogon beszélünk hivatásos sportról és versenyekről, ha nincsenek egységes szabályok? Az eSport piac mérete 2020-ban 1 milliárd USD feletti, és mintegy 800 millió online nézőt vonzottak az eseményei – a kétkedő hangok ellenére is nyilvánvalóan egy komoly gazdasági tényező, melyet érdemes részleteiben megismerni. Az eSport egyike azon területeknek, melyeket a pandémia nem tudott térdre kényszeríteni, továbbá a rá épülő sportturizmus (e-turizmus) egy rendkívüli ütemben fejlődő terület, mely potenciál hazánkban gyakorlatilag kiaknázatlan. |
---|