Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kajati László
Other Authors: Törcsvári Dr. Zsolt István
Format: Thesis
Kulcsszavak:5G
e-turizmus
esport
koronavírus-járvány (COVID-19)
rendezvények
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39503
Description
Abstract:Az eSport eléggé megosztó tényező a közvélemény szemében, mondván, mi köze van ennek a sporthoz, ha nincs egy izzadtságcsepp sem? Milyen jogon beszélünk hivatásos sportról és versenyekről, ha nincsenek egységes szabályok? Az eSport piac mérete 2020-ban 1 milliárd USD feletti, és mintegy 800 millió online nézőt vonzottak az eseményei – a kétkedő hangok ellenére is nyilvánvalóan egy komoly gazdasági tényező, melyet érdemes részleteiben megismerni. Az eSport egyike azon területeknek, melyeket a pandémia nem tudott térdre kényszeríteni, továbbá a rá épülő sportturizmus (e-turizmus) egy rendkívüli ütemben fejlődő terület, mely potenciál hazánkban gyakorlatilag kiaknázatlan.