Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kajati László
További közreműködők: Törcsvári Dr. Zsolt István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:5G
e-turizmus
esport
koronavírus-járvány (COVID-19)
rendezvények
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39503

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39503
005 20220402095536.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kajati László 
245 1 3 |a Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén  |c Kajati László  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az eSport eléggé megosztó tényező a közvélemény szemében, mondván, mi köze van ennek a sporthoz, ha nincs egy izzadtságcsepp sem? Milyen jogon beszélünk hivatásos sportról és versenyekről, ha nincsenek egységes szabályok? Az eSport piac mérete 2020-ban 1 milliárd USD feletti, és mintegy 800 millió online nézőt vonzottak az eseményei – a kétkedő hangok ellenére is nyilvánvalóan egy komoly gazdasági tényező, melyet érdemes részleteiben megismerni. Az eSport egyike azon területeknek, melyeket a pandémia nem tudott térdre kényszeríteni, továbbá a rá épülő sportturizmus (e-turizmus) egy rendkívüli ütemben fejlődő terület, mely potenciál hazánkban gyakorlatilag kiaknázatlan. 
695 |a 5G 
695 |a e-turizmus 
695 |a esport 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a rendezvények 
700 1 |a Törcsvári Dr. Zsolt István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39503/1/Szakdolgozat%20-%20eSport%20v20%20final%20-%20beadasra.pdf  |z Dokumentum-elérés