Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 5G e-turizmus esport koronavírus-járvány (COVID-19) rendezvények |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39503 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg39503 | ||
| 005 | 20220402095536.0 | ||
| 008 | 220402suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Kajati László | |
| 245 | 1 | 3 | |a Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén |c Kajati László |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Az eSport eléggé megosztó tényező a közvélemény szemében, mondván, mi köze van ennek a sporthoz, ha nincs egy izzadtságcsepp sem? Milyen jogon beszélünk hivatásos sportról és versenyekről, ha nincsenek egységes szabályok? Az eSport piac mérete 2020-ban 1 milliárd USD feletti, és mintegy 800 millió online nézőt vonzottak az eseményei – a kétkedő hangok ellenére is nyilvánvalóan egy komoly gazdasági tényező, melyet érdemes részleteiben megismerni. Az eSport egyike azon területeknek, melyeket a pandémia nem tudott térdre kényszeríteni, továbbá a rá épülő sportturizmus (e-turizmus) egy rendkívüli ütemben fejlődő terület, mely potenciál hazánkban gyakorlatilag kiaknázatlan. | |
| 695 | |a 5G | ||
| 695 | |a e-turizmus | ||
| 695 | |a esport | ||
| 695 | |a koronavírus-járvány (COVID-19) | ||
| 695 | |a rendezvények | ||
| 700 | 1 | |a Törcsvári Dr. Zsolt István |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39503/1/Szakdolgozat%20-%20eSport%20v20%20final%20-%20beadasra.pdf |z Dokumentum-elérés |