A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
Saved in:
Main Author: | Kővágó Eszter |
---|---|
Other Authors: | Nagy Dr. Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | csőd költségelemzés légiközlekedés utazási irodák utazásszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39508 |
Similar Items
A charterpiac változásai egyes desztinációkban a diszkont légitársaságok piacra lépésével összefüggésben
: Hatala Márk
: Hatala Márk
A Petit Mignon vállalkozás online piacra lépésének üzleti terve
: Ostoróczky Boglárka
: Ostoróczky Boglárka
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György
: Szalai György
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája
: Pásztor Eszter Laura
: Pásztor Eszter Laura
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Az európai diszkont légitársaságok árképzésének gyakorlata
: Végh Zsófia
: Végh Zsófia
A diszkont légitársasági üzleti modell vizsgálata az európai légi piacra összpontosítva
: Orbán Barbara
: Orbán Barbara
A diszkont légitársaságok kialakulása, fejlődése és válságkezelése
: Schuszter Antal Tamás
: Schuszter Antal Tamás
A Book Your Dream Wedding magyar piacra lépésének és marketing tevékenységének elemzése kitekintéssel a környezetvédelemre
: Odler Axel
: Odler Axel
Diszkont légitársaságok térnyerése és hatásuk a repülőtér fejlesztésre
: Bot Viktória
: Bot Viktória
Az utazási szokások változása a diszkont légitársaságok elterjedésével
: Veres Gabriella
: Veres Gabriella
Egy Budapesten nyíló cukrászda üzleti tervének elkészítése, kiemelt hangsúlyt fektetve a turisztikai vállalkozások piacra lépésének, működésének feltételeire és ellenőrzésükre
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából
: Skalidis Vasiliki
: Skalidis Vasiliki
A Diszkont légitársaságok hatása a Turizmusra és az utazási szokásokra
: Said Jasmin
: Said Jasmin
A diszkont légitársaságok charterpiacra gyakorolt hatásának vizsgálata egyes desztinációkon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a diszkont légitársaságok jelentősége Magyarországon
: Dusnoki Kitti
: Dusnoki Kitti
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
A diszkont légitársaságok térnyerése a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetése tekintetében
: Dobos Anett
: Dobos Anett
A piacra való betörés ára
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Változások a magyarországi légi közlekedésben az elmúlt évtizedekben, különös tekintettel a diszkont légitársaságok térnyerésére
: Pinnyey Dóra Barbara
: Pinnyey Dóra Barbara
Robert Bosch France SAS TMC charter projekt analízise
: Hegyi Antal
: Hegyi Antal
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
Milyen jövő vár a zöldkötvény-piacra?
: Dudás Renáta
: Dudás Renáta
Egy bioborászat lehetőségei a piacra kerülésre
: Túri Anna
: Túri Anna
Számlabontás Online – Ötlettől a Piacra Lépésig
: Róth Lajos Egon
: Róth Lajos Egon
A vállalatok tőzsdére lépésének folyamata
: Kontos Gábor Norbert
: Kontos Gábor Norbert
Mennyei Manna - termékbevezetés az online piacra
: Harkai Dorottya
: Harkai Dorottya
Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája
: Darázs Viola
: Darázs Viola
Az utazási szokások a diszkont légitársaságok térhódításával, valamint a koronavírus járvány miatt bekövetkezett változások vizsgálata
: Oláh Cintia
: Oláh Cintia
A nemzeti és diszkont légitársaságok közötti verseny hatása az utazók jelenlegi és jövőbeni fogyasztási szokásaira
: Becsei-Varga Tímea
: Becsei-Varga Tímea
Az edelényi L'Huillier-Coburg Kastély bevezetése a piacra
: Tóth Eszter
Published: (2014)
: Tóth Eszter
Published: (2014)
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra
: Törőcsik Hanna Berta
: Törőcsik Hanna Berta
Similar Items
-
A charterpiac változásai egyes desztinációkban a diszkont légitársaságok piacra lépésével összefüggésben
: Hatala Márk -
A Petit Mignon vállalkozás online piacra lépésének üzleti terve
: Ostoróczky Boglárka -
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György -
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel -
A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája
: Pásztor Eszter Laura