A Shox Kft. stratégiai elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Besenszky Adrián Dániel
Other Authors: Kasza Lajos
Format: Thesis
Kulcsszavak:árstratégia
beszerzés
cégstratégia
kereskedelem
üzleti stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39519

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39519
005 20220402095557.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Besenszky Adrián Dániel 
245 1 2 |a A Shox Kft. stratégiai elemzése  |c Besenszky Adrián Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a Shox Kft. vállalati stratégiáját vizsgáltam, kérdőívet készítettem, majd ezt elemeztem és többféle szakirodalmat dolgoztam fel. A választásom azért erre a témára esett, mert több, mint két éven keresztül Magyarország legnagyobb túramotoros bolt hálózatánál dolgoztam értékesítőként. Úgy gondolom ennyi idő alatt kellő rálátásom és kapcsolataim alakultak ki cégen belül, hogy a lehető leghitelesebb és leginformatívabb válaszokat kapjam a kérdéseimre. A vizsgálat során választ kapunk arra, hogy milyen stratégiai módszerek alkalmazásával jutott el a vállalkozás a jelenlegi piaci pozíciójába. A kutatás során kiderül milyen hatásai vannak egy járványnak Magyarországon egy motorosbolt hálózat életére. Továbbá kiderül, hogy milyen egyéb intézkedések szükségesek az erős piaci pozíció fenntartásához. 
695 |a árstratégia 
695 |a beszerzés 
695 |a cégstratégia 
695 |a kereskedelem 
695 |a üzleti stratégia 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39519/1/A%20Shox%20Kft.%20strat%C3%A9giai%20elemz%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés