Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pavlekovics Gergely
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:audio
digitális audio
médiavásárlás
podcast
programmatic
valós idejű
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39524

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39524
005 20220402095602.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pavlekovics Gergely 
245 1 0 |a Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio  |c Pavlekovics Gergely  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom első része a digitális világunk kialakulásával és változásaival foglalkozik. Bemutatom azokat a trendeket és hirdetési formátumokat, amelyek napjainkban relevánsak. Foglalkozom a közösségi média szerepével, a mobilmarketinggel, a mesterséges intelligenciával, video és display formátumokkal. Ezek után dolgozatom nem csupán az audio hirdetésekkel foglalkozik, hanem azzal is, hogy ezek a hirdetések hogyan jelennek meg programmatic módon, ezért részletesen bemutatom ezt a médiavásárlási formát is. Mindezek ismeretében áttérek szakdolgozatom fő csapásvonalára, mégpedig az audio hirdetésekre. Ahhoz, hogy bizonyítsam a téma relevanciáját és gyakorlati tudást is szemléltessek, esettanulmányokat osztok meg a témával kapcsolatban. Végezetül a primer kutatásomat és eredményeit fogom bemutatni, amely arra keresi a választ, hogy napjainkban valóban ennyire elterjedtek az audio tartalmak, valóban megváltoztak-e a médiafogyasztási szokásaink ebbe az irányba. 
695 |a audio 
695 |a digitális audio 
695 |a médiavásárlás 
695 |a podcast 
695 |a programmatic 
695 |a valós idejű 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39524/1/PavlekovicsGergely_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés