A pedagógus szerepe a tehetséggondozásban egy miskolci általános iskolában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balajti Benjámin
További közreműködők: Popcsa Anna Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:civil szervezetek
digitális kultúra
iskola
önértékelés
pályaválasztás
pedagógusok
tehetség
tehetséggondozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39532

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39532
005 20220402095611.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balajti Benjámin 
245 1 2 |a A pedagógus szerepe a tehetséggondozásban egy miskolci általános iskolában  |c Balajti Benjámin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A pedagógusok tehetséggondozó szerepéről gyűjtöttem információkat. Megállapításokat tettem, miszerint a pedagógusok gazdag módszertani repertoárra végzik munkájukat, szakmai elhivatottság és gyermekközpontúság jellemzi tevékenységüket. Munkájukat nehezíti az időhiány, a tanulók és tanárok leterheltsége. A tehetséggondozás szerepe egyre jelentősebb, ezt bizonyítják a különböző szabályozók és civil szervezetek támogatása. Ezek közül kiemelkedik a tehetségpont hálózat. 
695 |a civil szervezetek 
695 |a digitális kultúra 
695 |a iskola 
695 |a önértékelés 
695 |a pályaválasztás 
695 |a pedagógusok 
695 |a tehetség 
695 |a tehetséggondozás 
700 1 |a Popcsa Anna Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39532/1/Balajti_Benj%C3%A1min_BNK073_szakdolgozat_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés