A pedagógus szerepe a tehetséggondozásban egy miskolci általános iskolában
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | civil szervezetek digitális kultúra iskola önértékelés pályaválasztás pedagógusok tehetség tehetséggondozás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39532 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg39532 | ||
| 005 | 20220402095611.0 | ||
| 008 | 220402suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Balajti Benjámin | |
| 245 | 1 | 2 | |a A pedagógus szerepe a tehetséggondozásban egy miskolci általános iskolában |c Balajti Benjámin |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A pedagógusok tehetséggondozó szerepéről gyűjtöttem információkat. Megállapításokat tettem, miszerint a pedagógusok gazdag módszertani repertoárra végzik munkájukat, szakmai elhivatottság és gyermekközpontúság jellemzi tevékenységüket. Munkájukat nehezíti az időhiány, a tanulók és tanárok leterheltsége. A tehetséggondozás szerepe egyre jelentősebb, ezt bizonyítják a különböző szabályozók és civil szervezetek támogatása. Ezek közül kiemelkedik a tehetségpont hálózat. | |
| 695 | |a civil szervezetek | ||
| 695 | |a digitális kultúra | ||
| 695 | |a iskola | ||
| 695 | |a önértékelés | ||
| 695 | |a pályaválasztás | ||
| 695 | |a pedagógusok | ||
| 695 | |a tehetség | ||
| 695 | |a tehetséggondozás | ||
| 700 | 1 | |a Popcsa Anna Mária |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39532/1/Balajti_Benj%C3%A1min_BNK073_szakdolgozat_2021.pdf |z Dokumentum-elérés |