Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Erdei Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Kovács dr. Miklós |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század Magyar Turisztikai Ügynökség országimázs országmárka sztereotípia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39534 |
Similar Items
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
Országmárkázás, Bulgária országmarketing stratégiájának elemzése
: Kiss Márk Levente
: Kiss Márk Levente
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi
: Terjékné Bálint Gyöngyi
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
Dolgozói elégedettség jelentőségének vizsgálata egy budapesti kereskedelmi bankon keresztül
: Cselovszki Zsófia
: Cselovszki Zsófia
A magyar esküvői hagyományok jelentőségének vizsgálata napjainkban
: Zs.Tóth Anna
: Zs.Tóth Anna
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Az énmárka elemzése általánosságban és jelentőségének vizsgálata a műkorcsolyasportban
: Návay Anikó
: Návay Anikó
A sport és az egészséges életmód jelentőségének statisztikai vizsgálata
: Sági Bálint
: Sági Bálint
Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.
: Németh Ráchel
: Németh Ráchel
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra
: Sebesi Petra
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra, et al.
Published: (2019)
: Sebesi Petra, et al.
Published: (2019)
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A turizmusbiztonság turisztikai jelentőségének vizsgálata Salgótarján példáján keresztül
: Csala Gábor
: Csala Gábor
A munkáltatói márka szerepének és jelentőségének vizsgálata generációs aspektusból
: Bende Zsolt
: Bende Zsolt
A munkáltatói márkaépítés jelentőségének és fontosságának korosztály szerinti vizsgálata
: Bodor-Vincze Réka
: Bodor-Vincze Réka
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
Az Európa Kulturális Fővárosa cím jelentőségének vizsgálata a turizmus szempontjából
: Preszter Bettina
: Preszter Bettina
A Dinamikus utazási csomagok jelentőségének vizsgálata a magyar piacon
: Szommer Ákos
: Szommer Ákos
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
Az országimázs fogalmának kialakulása, változásai és annak meghatározó tényezői az Európai Unió egyes országaiban
: Németi Dóra
: Németi Dóra
Kontrolling szerepe, jelentőségének vizsgálata a magyarországi kis- és középvállalkozások körében
: Jakab Brigitta Dóra
: Jakab Brigitta Dóra
A tengeri hajóutak turisztikai jelentőségének elemzése
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
A gasztronómia jelentőségének vizsgálata a turizmusban, Észak-Olaszország példáján keresztül
: Tanka Dóra
: Tanka Dóra
Egy sportrendezvény jelentőségének bemutatása Magyarországon a Gyulai István Memorial atlétikai verseny példáján
: Rajnai Richárd
: Rajnai Richárd
A megújuló energiaforrások jelentőségének statisztikai vizsgálata Németország és Európa összehasonlításának keretében
: Schlemmer Adrienn
: Schlemmer Adrienn
Az egészséges életmód és a sport jelentőségének statisztikai elemzése
: Varga Judit
: Varga Judit
A digitalizált kontrolling folyamatok és azok jelentőségének bemutatása
: Egedi Máté
: Egedi Máté
Similar Items
-
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra -
Országmárkázás, Bulgária országmarketing stratégiájának elemzése
: Kiss Márk Levente -
Országimázs
: Gulyás Krisztina -
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi -
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter