A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Járosi Kitti Dominika
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Dél-Korea
fogyasztói magatartás
Hallyu
közösségi média
motiváció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39550

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39550
005 20220402095635.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Járosi Kitti Dominika 
245 1 2 |a A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében  |c Járosi Kitti Dominika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a k-pop szerepét vizsgáltam Dél-Korea turisztikai vonzerejében, valamint a közösségi média hatását. Dolgozatomat Dél-Korea rövid bemutatásával kezdtem, megnéztem Dél-Korea nemzetközi turisteérkezéseit. Majd a Hallyu jelenséget vizsgáltam, megnéztem mit jelent a Hallyu, hogyan alakult ki és milyen trendek jellemzők rá. Megvizsgáltam az erre kiépült turizmust a Hallyu turizmust, amin belül elsősorban a k-popot vizsgáltam. Megnéztem, hogy jelenik meg a k-pop Dél-Korea turizmus kínálatában, majd a fogyasztók magatartását vizsgáltam, vagyis a rajongókat. Kiemeltem egy k-pop együttest a BTS-t és a rajongótáborát az ARMY-t. Megvizsgáltam a közösségi média szerepét a k-pop terjedésében és a rajongó bevonásában. Az általános utazási motivációkra is kitértem. Online kérdőíves megkérdezést végeztem, amiben a magyar k-pop rajongók közösségi média és utazási szokásait vizsgáltam, valamint , hogy a k-pop ösztönözni tudja-e a rajongókat arra, hogy részt vegyenek a turizmusban. Tartalomelemzés során Szöult népszerűsítő  videókat elemeztem, amely során két Youtube videó kommentjeit vizsgáltam. Az egyik videó egy k-pop együttes bevonásával lett készítve, míg a másik videóban egy hagyományos zenét játszó zenekar szerepel. A kommentekben utazási motivációkat és magatartás formákat kerestem, valamint összehasonlítottam a két videó alatt megjelenő hozzászólásokat. 
695 |a Dél-Korea 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a Hallyu 
695 |a közösségi média 
695 |a motiváció 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39550/1/J%C3%A1rosi_Kitti_Dominika_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés