A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
Elmentve itt :
Szerző: | Járosi Kitti Dominika |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Dél-Korea fogyasztói magatartás Hallyu közösségi média motiváció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39550 |
Hasonló tételek
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
Dél-Korea kulturális turizmusa
: Király Vivien Julianna
: Király Vivien Julianna
Dél-Korea turizmusának fejlődése
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
Szövetkezetek szerepe Dánia és Dél-Korea agrárgazdaságában
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2016)
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2016)
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
Magyarország és Dél-Korea kapcsolatainak elemzése
: Sallai Zsuzsanna
: Sallai Zsuzsanna
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában
: Muszti Anett
: Muszti Anett
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi
: Terjékné Bálint Gyöngyi
Dél-Korea és Magyarország diplomáciai és gazdasági kapcsolatai
: Dobó Levente István
: Dobó Levente István
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Megjelent: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Megjelent: (2021)
Magyarország és Dél-Korea nemzetközi, illetve gazdasági kapcsolat rendszerének bemutatása
: Masud Viktória
: Masud Viktória
Az esküvők világa Kelet-Ázsia országaiban (Japán, Kína, Dél-Korea)
: Tibori Teodóra Viktória
: Tibori Teodóra Viktória
Kinek a legfontosabb a biztonság? Dél-Korea vezető szerepe az AEO programok kölcsönös elismerésében
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2014)
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2014)
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Dél-Korea kulturális diplomáciájának bemutatása, különös tekintettel kapcsolatára a Hallyu jelenségével
: Zergényi Vivien
: Zergényi Vivien
Ethical Issues in Vietnamese Pop Culture Storytelling and Media Coverage Authenticity and Audience Perceptions
: Ninh Ngoc Kieu Anh
: Ninh Ngoc Kieu Anh
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Eltérések és hasonlóságok a pénzügyi instrumentumokban Magyarország és Dél-Korea pénzügyi számláiban
: Ilyés Csaba, et al.
Megjelent: (2018)
: Ilyés Csaba, et al.
Megjelent: (2018)
Dél-Korea világörökségi vonzerőinek bemutatása és megjelenése a magyar utazási irodák kínálatában
: Oláh Petra Dorina
: Oláh Petra Dorina
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása
: Vigh Zsófia
: Vigh Zsófia
Impact of Social Media Effect on Tourism Destinations on Example of South Korea
: Kim Hwan Been
: Kim Hwan Been
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A zene hatása az országimázsra Dél-Korea és a K-Pop példája
: Krizsán Virág
: Krizsán Virág
Japán és Dél-Korea gazdasági fejlődése az óriásvállalatok segítségével, különös tekintettel a Sony és Samsung cégcsoportokra
: Lengyel Szilvia
: Lengyel Szilvia
A turisztikai növekedés lehetőségeinek elemzése a Dél-Dunántúlon nemzetközi összehasonlításban
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
Turisztikai márkaépítés a Dél-Zalai térségben
: Beznica Barbara
: Beznica Barbara
Hasonló tételek
-
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura -
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia -
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura -
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca -
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka