Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kun Lilla
Other Authors: Jancsik András
Format: Thesis
Kulcsszavak:döntési folyamat
fogyasztói magatartás
marketingeszközök
turizmus
utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39582
Description
Abstract:A turizmus szektor gyorsuló fejlődéséhez az internet megjelenése és széleskörű elterjedése is hozzájárul. Az interneten megjelent közösségi média oldalak nagy befolyásolással vannak a fogyasztókra az utazási döntésük kialakításában. Nagy szerepe van ebben a Facebook-nak és Instagram-nak, melyek már nagy felhasználói számmal rendelkeznek világszinten. Ezért a turisztikai vállalkozásoknak fontos megismerniük azokat a trendeket és digitális újításokat, amelyekkel befolyásolni tudják a fogyasztóikat, és vásárlásra tudják őket kényszeríteni. Dolgozatomban a közösségi oldalak hatásával foglalkozom és, hogy ezek az oldalak hogyan hatnak a fogyasztó magatartására és attitűdjére.