Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
Elmentve itt :
Szerző: | Kun Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Jancsik András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | döntési folyamat fogyasztói magatartás marketingeszközök turizmus utazás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39582 |
Hasonló tételek
A fenntarthatóság szerepe a kozmetikum vásárlási döntési folyamatban
: Kiss Hanna
: Kiss Hanna
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Influencerek által megosztott élelmiszerhirdetések fogyasztóra gyakorolt hatásai
: Oláh Noémi
: Oláh Noémi
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária
: Lipták Anna Mária
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
Politikai és kampánykommunikáció hatása a választóra / fogyasztóra.
: Bacsa Dávid István
: Bacsa Dávid István
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Szervezeti kommunikáció az onboarding folyamatban
: Kaszás Lilla Szilvia
: Kaszás Lilla Szilvia
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
A közösségi média hatása az Y generáció életére és döntési folyamatára az utazásszervezésben
: Dankó Katica
: Dankó Katica
Közösségi média oldalak használata és előnyei a Specmöbel Bt.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban
: Glück Anna Katalin
: Glück Anna Katalin
Harmónia folyamatban A fenntarthatóság és a környezeti ellenálló képesség feltárása
: Szécsi Enikő
: Szécsi Enikő
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta
: Kondás Renáta
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Racionális és emocionális döntések szerepe az újautó vásárlási döntési folyamatokban
: Pataki Zoltán
: Pataki Zoltán
Döntési alternatívák egy vállalakozás megalapításánál
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
Tanácsadás és történetmesélés a coaching folyamatban
: Kormos Katalin
: Kormos Katalin
Az internet turizmusra gyakorolt hatása az utazási irodák szemszögéből
: Kollár Flóra
: Kollár Flóra
A hazai kerékpáros turizmushoz köthető internetes oldalak elemzése
: Koltai Lilla Viktória
: Koltai Lilla Viktória
Jelen vannak-e a vállalati értékek a kiválasztási folyamatban?
: Hegedűs Lilla
: Hegedűs Lilla
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta
: Stignani Gréta
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Devizaárfolyam-kockázat kezelése a vállalkozási folyamatban
: Bátyi Levente
: Bátyi Levente
A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra
: Barta Csilla
: Barta Csilla
Az önkéntesség szervezetre gyakorolt hatása
: Kun-Nagy Klára
: Kun-Nagy Klára
A fogyasztó hatása a reklámra és a reklám hatása a fogyasztóra - Az 'egykattintós' fogyasztói kor térnyerése
: Pálfi Alexandra
: Pálfi Alexandra
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
Hasonló tételek
-
A fenntarthatóság szerepe a kozmetikum vásárlási döntési folyamatban
: Kiss Hanna -
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Influencerek által megosztott élelmiszerhirdetések fogyasztóra gyakorolt hatásai
: Oláh Noémi -
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta