Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Boronyák Dóra Emília
Other Authors: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Format: Thesis
Kulcsszavak:hagyományok
turizmus
Városmarketing
vendéglátás
Zala megye
Zalaegerszeg
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39590
Description
Abstract:Szakdolgozatom során Zala megye városmarketingjét és vendéglátásmarketingjét elemeztem. Az online és írott formában rendelkezésemre álló forrásokat elemeztem, eszerint vizsgáltam, hogy Zalaegerszeg, hogy jelenik meg a közösségi oldalakon és az egyéb online platformokon. Kutatási kérdéseimben kíváncsi voltam arra, hogy mik a fő vonzerői Zala megyének, melyik korcsoportok és milyen céllal látogatják legfőképp Zalát, mennyire ismert a zalai térség gasztronómiája, és hogy milyen további fejlesztésekkel, lenne célszerű fellendíteni a térség turizmusát. Ezen kérdésekre keresve a választ a kérdőív és az interjú módszerét vettem segítségül. Az erdeményeket vizsgálva pedig megállapítottam, hogy a térség gasztronómiája egészen ismert, ezzel együtt az éttermek és a térségben szerezett programok is, viszotn a közösségi oldalakon való megjelenésen, még van hova fejlődnie a városnak.