Budapest imázsalakítása a rendezvényipar üzletpolitikáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bern Zsófia Sarolta
További közreműködők: Bándoli Attila István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
Budapest
imázs
rendezvényszervezés
üzletpolitika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39604

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39604
005 20220402095734.0
008 220402suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bern Zsófia Sarolta 
245 1 0 |a Budapest imázsalakítása a rendezvényipar üzletpolitikáján keresztül  |c Bern Zsófia Sarolta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A korábbi évtizedekben egyfajta  látványcentrikus idegenforgalmi vízió jellemezte az országot. A város imázsának formálásakor a nyugat nagyvárosi kultúrája,  építészeti- és infrastrukturális jellemzői szolgáltak mintául. A 80-as évektől az idegenforgalmi vízió megváltozott és a struktúraváltás egy rendezvénycentrikusabb megközelítés irányába fordult át. A tanulmány célja annak a vizsgálata, hogy az egyes fővárosi rendezvények milyen hatással vannak Budapest imázsára, illetve milyen üzletpolitika kapcsolódik szervezésükhöz. A kvalitatív módszert alkalmazó kutatás a Budapesti Tavaszi Fesztivál és a Nemzeti Vágta elemzésén és jellemzőinek összevetésén alapszik. 
695 |a branding 
695 |a Budapest 
695 |a imázs 
695 |a rendezvényszervezés 
695 |a üzletpolitika 
700 1 |a Bándoli Attila István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39604/1/Szakdolgozat_Bern%20Zs%C3%B3fia%20Sarolta_IICXXG.pdf  |z Dokumentum-elérés