Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Budapest imázsalakítása a rend...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

Budapest imázsalakítása a rendezvényipar üzletpolitikáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bern Zsófia Sarolta
Other Authors: Bándoli Attila István
Format: Thesis
Kulcsszavak:branding
Budapest
imázs
rendezvényszervezés
üzletpolitika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39604
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
    ‌: Ágoston Tamás
  • A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
    ‌: Neumark Lídia Sarolta
  • Fejlesztések és az utaselégedettség hatása egy repülőtér sikerére, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér példáján keresztül
    ‌: Neumark Lídia Sarolta
  • Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
    ‌: Deák Zsófia Janka
  • Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
    ‌: Kovács Zsófia

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs