HÁTRÁNYOS HELYZETŰ DIÁKOK A SZAKKÉPZÉSBEN Hátrányos helyzetű diákok beilleszkedési lehetőségei a cukrász gyakorlati képzésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyarné Varga Judit
További közreműködők: Farkas Dr. Julianna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cukrász történet
cukrászképzés
hátrányos helyzet
lemorzsólodás
szakiskolai képzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39613
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a hátrányos helyzetű tanulók beilleszkedési lehetőségeire keresem a választ a szakiskolák keretein belül.  A gyakorlati képzés során milyen segítségeket és hátrányokat élnek és kapnak meg. Hogyan viszonyulnak hozzájuk az oktatási intézmény oktatói, tanulói. Mennyi támogatást kapnak az iskolai időszakuk során a szüleiktől és megkapják e a megfelelő támogatást tőlük. A mai társadalmi helyzet milyen hatást gyakorol a középiskolai diákokra, mennyire fontos az, hogy milyen családi háttérrel és egzintenciával kezdik meg tanulmányaikat.  Az oktatóknak milyen lehetőségeik vannak a hátrányos helyzetű diákok oktatására és mennyire partnerek ebben az oktató társai. Fontos, hogy az oktatók rendelkezzenek bizonyos szociális érzékenységgel ahhoz, hogy hatékonyan tudják fejleszteni ezeket a diákokat. Az iskola részéről milyen felzárkóztató és fejlesztő programokat, projekteket alkalmaznak a lemorzsolódás csökkentésének érdekében.