HÁTRÁNYOS HELYZETŰ DIÁKOK A SZAKKÉPZÉSBEN Hátrányos helyzetű diákok beilleszkedési lehetőségei a cukrász gyakorlati képzésben
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cukrász történet cukrászképzés hátrányos helyzet lemorzsólodás szakiskolai képzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39613 |
Kivonat: | Szakdolgozatomban a hátrányos helyzetű tanulók beilleszkedési lehetőségeire keresem a választ a szakiskolák keretein belül. A gyakorlati képzés során milyen segítségeket és hátrányokat élnek és kapnak meg. Hogyan viszonyulnak hozzájuk az oktatási intézmény oktatói, tanulói. Mennyi támogatást kapnak az iskolai időszakuk során a szüleiktől és megkapják e a megfelelő támogatást tőlük. A mai társadalmi helyzet milyen hatást gyakorol a középiskolai diákokra, mennyire fontos az, hogy milyen családi háttérrel és egzintenciával kezdik meg tanulmányaikat. Az oktatóknak milyen lehetőségeik vannak a hátrányos helyzetű diákok oktatására és mennyire partnerek ebben az oktató társai. Fontos, hogy az oktatók rendelkezzenek bizonyos szociális érzékenységgel ahhoz, hogy hatékonyan tudják fejleszteni ezeket a diákokat. Az iskola részéről milyen felzárkóztató és fejlesztő programokat, projekteket alkalmaznak a lemorzsolódás csökkentésének érdekében. |
---|