A fogadótér mint az intézményi identitás közvetítője – az Országos Vízügyi Főigazgatóság példája
Elmentve itt :
Szerző: | Bárd Edit |
---|---|
További közreműködők: | Keszei Barbara |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | imázs környezetpszichológia munkahelyi környezet szervezeti kultúra szuggesztív kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39659 |
Hasonló tételek
Az Országos Vízügyi Főigazgatóság digitális kommunikációjának elemzése
: Molnár Melani
: Molnár Melani
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság kommunikációja a 2010-es vörösiszap-katasztrófa után
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság 2004-2008. évi gazdálkodásának elemzése a költségvetés végrehajtásával összefüggésben
: Rozgonyi Melinda
: Rozgonyi Melinda
Egy honvédelmi szervezet, mint költségvetési szerv intézményi gazdálkodása
: Csatos Renáta
: Csatos Renáta
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
: Faragó Beatrix, et al.
Megjelent: (2020)
: Faragó Beatrix, et al.
Megjelent: (2020)
A Nyugat-dunántúli Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság 5 éves feladatellátásának, gazdálkodásának elemzése
: Németh Adrienn
: Németh Adrienn
A köztulajdon újjászületése az intézményi közgazdaságtan szemével
: Kelen András
Megjelent: (2016)
: Kelen András
Megjelent: (2016)
Az Országos Betétbiztosítási Alap könyvvizsgálata
: Hunyák Blanka
: Hunyák Blanka
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám
: Szalóczy Ádám
Nemzeti identitás a föderalista Belgiumban
: Budai Dávid
Megjelent: (2014)
: Budai Dávid
Megjelent: (2014)
A marketingkommunikáció és az intézményi PR tevékenység kapcsolata
: Pálfi Norbert
: Pálfi Norbert
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség intézményi gazdálkodása
: Princzes Dóra
: Princzes Dóra
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
Az Országos Balesetmegelőzési Bizottság kommunikációs tevékenysége
: Bartos Mónika
: Bartos Mónika
Az európai és a nemzeti identitás formálódó szerepe
: Molnár Alíz
Megjelent: (2018)
: Molnár Alíz
Megjelent: (2018)
Hévíz Város Önkormányzat szervezeti és intézményi működése
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Identitás a XXI. század információs társadalmában, az internet hatásai
: Avornicului Mihai, et al.
Megjelent: (2016)
: Avornicului Mihai, et al.
Megjelent: (2016)
Leltározási tevékenység vizsgálata az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóságnál
: Somogyi Béla
: Somogyi Béla
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv intézményi és támogatási rendszerének működése
: Gogola Anita
Megjelent: (2008)
: Gogola Anita
Megjelent: (2008)
A sikeres kormányzás intézményi feltételei és mérési módszerei
: Marosán Bence
Megjelent: (2015)
: Marosán Bence
Megjelent: (2015)
Magyarországi muszlimok - iszlám identitás hazánk nyugatias világában
: Merczel Rita Diána
: Merczel Rita Diána
A humánpolitika és a belső public relations együttműködési lehetőségei és gyakorlata a Tiszántúli Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóságnál
: Illés Éva
: Illés Éva
Közösségek Átalakulása, Identitás És Életút A Magyarországi Görög Közösség Multikulturális Környezetben
: Cukalasz Andreasz
: Cukalasz Andreasz
A leltározási tevékenység vizsgálata az Országos Széchényi Könyvtárnál
: Ferencz Mónika
: Ferencz Mónika
Az európai identitás néhány kérdése és viszonya a nemzeti identitáshoz
: Molnár Alíz
: Molnár Alíz
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének kommunikációja
: Apró Dóra
: Apró Dóra
Ahány nyelv, annyi személyiség? A második nyelvi identitás
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2014)
ÜGYFÉLKAPCSOLAT ÉS INTÉZMÉNYI KOMMUNIKÁCIÓ A BGE FRONT OFFICE IRODÁJÁBAN
: Kissné Siklósi Anikó
: Kissné Siklósi Anikó
Magyar vállalatok nemzetköziesedése - a Waberer's International Nyrt. példája
: Guliga Edit
: Guliga Edit
Az országos politikai napilapok fogyasztási piacának alakulása a csökkenő példányszámok nyomában
: Pető Krisztina
: Pető Krisztina
Vezetők hatása a szervezeti kultúrára az Országos Meteorológiai Szolgálatnál
: Baracsi-Balla Orsolya
: Baracsi-Balla Orsolya
Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei A berlini Fragrances bár példája alapján
: Weigert Viktor
: Weigert Viktor
Gyermekes családok intézményi támogatása Magyarországon a Gyermekvédelmi törvény bevezetése után
: Szemes Zsuzsa
: Szemes Zsuzsa
Országos Mentőszolgálat szervezeti felépítése és vezetői kommunikációja
: Kovács Beatrix
: Kovács Beatrix
Az intézményi modell átalakításának szükségessége a fekvőbeteg ellátásra szoruló, megnövekedett lakossági igények függvényében
: Bácskai Blanka
: Bácskai Blanka
Az államadósság-kezelés intézményi kérdései a magyar államadósság-kezelés előtt álló kihívások fényében
: Tar Enikő
: Tar Enikő
Az Országos Kéktúra mátrai szakaszának jelentősége a hazai aktív turizmusban
: Muhari Laura
: Muhari Laura
Az Országos Széchényi Könyvtár gazdálkodásának átfogó elemzése-ellenőrzése (2006-2007)
: Vass Katalin
: Vass Katalin
Hasonló tételek
-
Az Országos Vízügyi Főigazgatóság digitális kommunikációjának elemzése
: Molnár Melani -
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság kommunikációja a 2010-es vörösiszap-katasztrófa után
: Nagy Gabriella -
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság 2004-2008. évi gazdálkodásának elemzése a költségvetés végrehajtásával összefüggésben
: Rozgonyi Melinda -
Egy honvédelmi szervezet, mint költségvetési szerv intézményi gazdálkodása
: Csatos Renáta -
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála