Tanár-diák- szülő kapcsolatrendszerének harmonizációs programja a Budenz József Alapítványi Gimnázium számára
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | család csoportkommunikáció fejlesztés(ek) harmonizáció konfliktus |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39676 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg39676 | ||
| 005 | 20220402100142.0 | ||
| 008 | 220402suuuu hu o 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Márkus Krisztina | |
| 245 | 1 | 0 | |a Tanár-diák- szülő kapcsolatrendszerének harmonizációs programja a Budenz József Alapítványi Gimnázium számára |c Márkus Krisztina |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A dolgozat témája, a tanár-diák-szülő kapcsolatrendszerének támogatása/ erősítése azon célért, hogy a gimnáziumi évek alatt kevesebb di-stressz érje e hármas kapcsolatrendszer szereplőit, akik az esetleges konfliktusokat képesek hatékonyan, minden fél számára elfogadható módon kezelni, majd megoldani, mindezt bizalmi légkörben. Dolgozat célja, hogy bemutassa a gimnazista korú gyermekek életkorhoz kapcsolódó kríziseit, a család helyzetét, a hatékony kommunikáció feltételeit. Láttatja a tanárt vezető szerepben, rámutat az iskolai jóllét összetevőire, a csoporttá szerveződés fontosságára. Kitér az érzelmi intelligenciára, valamint az asszertív kommunikációra is. Kutatás módszertana, mélyinterjúk budapesti tanárokkal, diákokkal és szülőkkel, összesen 26 fővel. A kutatás célja, megismerni a célcsoport témához kapcsolódó attitűdjeit, hogy a leghasznosabb, személyre szabott tréning programot tudjam kidolgozni az iskola számára. A kutatás eredményei és a vonatkozó szakirodalmak áttanulmányozása után, az anyag egy teljes tanévet átölelő tréningprogram alapjait ismerteti, mindegyik célcsoportra vonatkozóan. A dolgozatban kiemelten fontos a szülői program kidolgozása is, tekintettel, hogy szülő támogatása és együttműködése nélkülözhetetlen. | |
| 695 | |a család | ||
| 695 | |a csoportkommunikáció | ||
| 695 | |a fejlesztés(ek) | ||
| 695 | |a harmonizáció | ||
| 695 | |a konfliktus | ||
| 700 | 1 | |a Hübner Andrea |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39676/1/Markus_Krisztina_szakdolgozatV2.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39676/2/Markus_Kriszta_titkositasi%20kerelem.pdf |z Dokumentum-elérés |