Tanár-diák- szülő kapcsolatrendszerének harmonizációs programja a Budenz József Alapítványi Gimnázium számára
Elmentve itt :
Szerző: | Márkus Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | család csoportkommunikáció fejlesztés(ek) harmonizáció konfliktus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39676 |
Hasonló tételek
Konfliktusok és konfliktuskezelés az iskolában (diák-diák, tanár-diák, tanár-tanár konfliktusok megjelenési formái és lehetséges megoldásai)
: Berta Zoltán
: Berta Zoltán
Tanár-diák közötti konfliktushelyzet
: Vadnai Andrea Renáta
: Vadnai Andrea Renáta
Tanár- diák konfliktusok az iskolában
: Nyíri Virág
: Nyíri Virág
Konfliktusok és konfliktuskezelés az iskolában - diákok közötti, tanár diák, tanár-tanár konfliktusok megjelenési formái és lehetséges megoldásai -
: Szeifert Ferenc
: Szeifert Ferenc
A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából
: Puha Zoltán
: Puha Zoltán
A Hasomer Hacair animációs szerepe szülő szemmel
: Budai Enikő Erzsébet
: Budai Enikő Erzsébet
A Z generáció politikai aktivitása a közösségi médiában, különösen a 2022 őszén tartott diák és tanár megmozdulások tekintetében
: Wootsch Júlia Klára
: Wootsch Júlia Klára
Egy keszthelyi egyházi és alapítványi iskola összehasonlítása
: Kovácsné Denkler Brigitta Krisztina
: Kovácsné Denkler Brigitta Krisztina
A magyarországi szállodák értékesítési kapcsolatrendszerének vizsgálata
: Pituk Jennifer Erika
: Pituk Jennifer Erika
A MOL tudásmenedzsment programja
: Sárdi Bernadett
: Sárdi Bernadett
Egy adott gimnázium gazdálkodásának átfogó elemzése
: Ivics Zsuzsanna
: Ivics Zsuzsanna
A Meló-Diák Iskolaszövetkezetnél
: Kiss Adrienn
: Kiss Adrienn
A kis- és középvállalkozások kapcsolatrendszerének feltárása egy választott iparágban
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Az Európai Unió és az Iraki Köztársaság kapcsolatrendszerének bemutatása
: Hajdu Csilla
: Hajdu Csilla
A magyar minőségügy helyzete az „EU-harmonizáció" nemzetközi összehasonlításában
: Czehe Tamás
: Czehe Tamás
Egy állami- és egy alapítványi iskola pedagógiai módszertanának összehasonlító elemzése
: Aradi Fanni
: Aradi Fanni
A diák munkavállalók munkaérték megítélése
: Aranyi Éva Lenke
: Aranyi Éva Lenke
A zöld koncepciók és a környezettudatos, fenntartható táplálkozás kapcsolatrendszerének bemutatása
: Földi Borbála
: Földi Borbála
Bethlen Gábor Református Gimnázium és Szathmáry Kollégium gazdálkodása, beszámolórendszere
: Kaszás Levente
: Kaszás Levente
Az érettségi utáni alapítványi fenntartású szakképzők helyzete az oktatási törvényváltozások viharában
: Belkó-Stiller Katalin
: Belkó-Stiller Katalin
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Egy agresszív viselkedésű diák esetének tanulmányozása
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Szenegál és az Európai Unió kapcsolatrendszerének fejlődése a gyarmati függetlenségtől napjainkig
: Sebes Sarolta
: Sebes Sarolta
Az Európai Unió és a Mercosur kapcsolatrendszerének alakulása az újregionalizmus keretében
: Mucsi Erika
: Mucsi Erika
Hazánk, Németország és Románia számviteli szabályozásának összehasonlítása az IFRS harmonizáció tükrében
: Szabó Mercédesz
: Szabó Mercédesz
Mentálhigiénés program a gyermekvédelemben - a nevelőszülők mentálhigiénés prevenciós programja
: Szabó Katalin
: Szabó Katalin
Környezetvédelem a szállodákban; Az Accor hotelek Planet 21 programja
: Varga Zsófi
: Varga Zsófi
A visegrádi országok kapcsolatrendszerének értékelése a múltban a jelenben és a jövőben
: Adamcsik János
Megjelent: (2013)
: Adamcsik János
Megjelent: (2013)
Az Európai Unió Keleti Partnerségi Programja, lehetőségek és kihívások
: Molnár Veronika
: Molnár Veronika
Hol van jól a segítség? Egy alapítványi kórház működése a hazai egészségügyi rendszerben.
: Plesovszkiné Várvédő Szilvia
: Plesovszkiné Várvédő Szilvia
Egy alapítványi iskola nevelés-oktatási gyakorlatának áttekintése, fejlődési lehetőségei a mai szakképzési rendszerben
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Magyarország EU-harmonizációs kötelezettségei az adózás területén, különös tekintettel az ÁFÁ-ra
: Gyalus Viktória
: Gyalus Viktória
Gourmand vs. Dobos - Egy alapítványi és egy állami iskola nevelés-oktatási gyakorlatának összehasonlítása
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
A dunakeszi VOKE József Attila Művelődési Központ szerepe a térség kulturális életében
: Lipp Izabell
: Lipp Izabell
A jó tanár ismérvei 2022-ben, avagy a pedagógusi szerepkör sajátosságai és változásai a XXI. században
: Pintérné Németh Krisztina
: Pintérné Németh Krisztina
Mentoring a gyakorlatban - T-Systems Magyarország Zrt. gyakornoki programja (SmartUp)
: Dalos Vivien
: Dalos Vivien
IPSAS jelene és jövője a nemzetközi harmonizáció folyamatának jegyében valamint a magyar önkormányzati rendszer számviteli helyzetjelentése
: SZEDLÁK KRISZTINA SZIDÓNIA
: SZEDLÁK KRISZTINA SZIDÓNIA
Az Európai Unió Keleti Partnerségi programja, az ukrán válság kezelése
: Faludi Hunorka
: Faludi Hunorka
Az EU harmonizációs hatása a társasági adózásra, kiemelten figyelembe véve Luxemburgot és Írországot
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Ballag már a vén diák... de hova tovább?
: Ács Vivien Elvira
: Ács Vivien Elvira
Hasonló tételek
-
Konfliktusok és konfliktuskezelés az iskolában (diák-diák, tanár-diák, tanár-tanár konfliktusok megjelenési formái és lehetséges megoldásai)
: Berta Zoltán -
Tanár-diák közötti konfliktushelyzet
: Vadnai Andrea Renáta -
Tanár- diák konfliktusok az iskolában
: Nyíri Virág -
Konfliktusok és konfliktuskezelés az iskolában - diákok közötti, tanár diák, tanár-tanár konfliktusok megjelenési formái és lehetséges megoldásai -
: Szeifert Ferenc -
A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából
: Puha Zoltán