A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borhi Tímea
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Megjelent: 2009
Kulcsszavak:Szolgáltatásmarketing
Kávépiac
Marketing-mix
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39770

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39770
005 20220511090552.0
008 220511s2009 hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Borhi Tímea 
245 1 2 |a A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata  |c Borhi Tímea  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2009 
695 |a Szolgáltatásmarketing 
695 |a Kávépiac 
695 |a Marketing-mix 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39770/1/D_14232_BorhiT%C3%ADmea.pdf  |z Dokumentum-elérés