A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
Elmentve itt :
Szerző: | Márkus Kata Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2009
|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Eseménymarketing Sörpiac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39794 |
Hasonló tételek
Látványvilág a rendezvényeken
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
A Tokaji borok megjelenése rendezvényeken
: Erdélyi Dalma
: Erdélyi Dalma
Táplálkozási zavarok megjelenítése a médiában és hatásuk a közösségekben való aktív részvételre
: Ilyés Lilla
: Ilyés Lilla
Mentes és hagyományos desszertek a rendezvényeken
: Kónya Barbara
: Kónya Barbara
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
A munkavállalók tudásának megjelenítése az immateriális javak között
: Zsigri Noémi Zsófia
: Zsigri Noémi Zsófia
LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban
: Fehér Alexandra
: Fehér Alexandra
A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Egy projekt tervezésének és megvalósításának bemutatása, a soproni FIBA rendezvényeken keresztül
: Botka Gerda
: Botka Gerda
Környezetbarát Catering,zöld Horeca termékek a vendéglátásban,rendezvényeken
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
A libra lounge étterem itallapján a borok megjelenítése, a pincészetek bemutatása
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
A női test megjelenítése a marketingben A Z generáció változó elvárásai
: Bárdosi Panna Lili
: Bárdosi Panna Lili
A disztribúció kiszervezésének kockázata a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. gyakorlatában
: Böszörményi Benjamin
: Böszörményi Benjamin
A fenntarthatóság fontossága a látogatók számára a rendezvényeken és fesztiválokon
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Környezeti számvitel – Fenntarthatósági elvárások megjelenítése a nem pénzügyi jelentésekben
: Viola Judit
: Viola Judit
A sváb kultúra és ennek megjelenése Soroksáron és a helyi rendezvényeken
: Horváth Nóra
: Horváth Nóra
A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
A Siemens Energy Képzési Központ rendezvényeinek, rendezvényeken való részvételének vizsgálata a toborzási stratégia részeként, az optimális toborzási stratégia meghatározása
: Szabó Klaudia
: Szabó Klaudia
Fenntarthatóság szerepe az IIR Magyarország Kft. által szervezett felnőttképzési rendezvényeken.
: Kámán Eszter
: Kámán Eszter
A hazai fenntarthatósági gyakorlatok vizsgálata a rendezvényeken, különös tekintettel az élelmiszerpazarlásra
: Zsákai Fanni
: Zsákai Fanni
Egy szoknya - egy nadrág? A nők reprezentációja és megjelenítése a médiában
: Rózsás Katalin
: Rózsás Katalin
Az etnocentrizmus hatása a hazai söripari vállalatok, elsősorban a Heineken Hungária Zrt. marketingstratégiájára
: Bán Norbert
: Bán Norbert
Vendégélmény kialakítása gálavacsora rendezvényeken rendezvénytechnológia segítségével a Special Effects Zrt. példáján keresztül
: Köbli Enikő
: Köbli Enikő
A nők és a szexualitás megjelenítése korunk reklámjaiban és ennek szerepe önmagunk megítélésében
: Harmat Rozália
: Harmat Rozália
A munkaerő-gazdálkodás jelentősége különleges ünnepi rendezvényeken a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Balogh Melinda Éva
: Balogh Melinda Éva
A PÉNZÜGYI INSTRUMENTUMOK IFRS SZERINTI MEGJELENÍTÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE AZ OTP BANK NYRT. GYAKORLATÁBAN
: Palócz Andrea
: Palócz Andrea
Az Ambrossi szemüveg márka marketing eszközeinek gyakorlatba való átültetése
: Szabadi Ármin
: Szabadi Ármin
A kapunyitási pánik megjelenítése a felsőoktatásban résztvevő, pályakezdő előtt álló Y generáció tagjai esetében
: Török Bernadett
: Török Bernadett
A munkavégzéshez használt gépekkel kapcsolatos költségek megjelenítése és kezelése az SAP használatával a MÁV Zrt.-nél
: Szabó Ottó Richárd
: Szabó Ottó Richárd
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Minden, ami sajt! Avagy a sajtok általános jellemzése és a hazai kézműves sajtok jelentősége a gasztronómiai rendezvényeken és vendéglátásban.
: Farkas Luca
: Farkas Luca
How could a Western European country marketing communication strategy be implemented for an Eastern European country like Hungary, for example, in the case of Heineken Hungary PLC?
: Eszéki Lili Lilla
: Eszéki Lili Lilla
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Az Organic Shop márka marketing stratégiájának bemutatása és értékelése
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
Hasonló tételek
-
Látványvilág a rendezvényeken
: Nagy Zsófia -
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty -
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág -
A Tokaji borok megjelenése rendezvényeken
: Erdélyi Dalma -
Táplálkozási zavarok megjelenítése a médiában és hatásuk a közösségekben való aktív részvételre
: Ilyés Lilla