Magyarországon is kinyílt a Fehér Liliom a JohnsonDiversey által indított társadalmi célú kampány bevezetése hazánkban
Elmentve itt :
Szerző: | Sárossi Mónika |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2009
|
Kulcsszavak: | Marketingkutatás Társadalmi felelősségvállalás Vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39796 |
Hasonló tételek
Disszidálás fehér köpenyben
: Kovács Ivett Alexa
: Kovács Ivett Alexa
A Fehér Önkormányzat gazdálkodásának elemzése
: Mészáros Ágnes
: Mészáros Ágnes
Az online értékesítés bevezetése és eddigi tapasztalatai a Fehér Kegytárgy Kft. gyakorlatában
: Vella Márton
: Vella Márton
A toborzás és kiválasztás eszközei fehér- és kékgalléros munkavállalók körében
: Soczó Kinga
: Soczó Kinga
„Piros, fehér, zöld ez a magyar föld" avagy Egy agrárkiállítás képei
: Hargitai Mariann
: Hargitai Mariann
A Fehér Akác Hotel és Konferencia Kft. átfogó elemzése és bemutatása
: Lakner Antónia
: Lakner Antónia
Toborzás és kiválasztás a kék-galléros és a fehér-galléros munkavállalók körében
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
Fehér holló avagy A kockázati tőke, a Corvinus Nemzetközi Befektetési Részvénytársaság és annak kommunikációja
: Knőbl Péter
: Knőbl Péter
A Lufthansa Technik Budapest Kft. által indított repülőgép-szerelő képzés
: Magócs Nikolett
: Magócs Nikolett
A nonprofit szervezetek helye, szerepe a nemzetgazdaságban A Fehér Kereszt Gyermekvédő Alapítvány tevékenységének komplex elemzése 2006-2008 közötti időszakban
: Török Erzsébet
: Török Erzsébet
Marketingkommunikációs eszközök a Johnson&Johnson Kft. egészségügyi vállalatnál
: Lévai Alexandra
: Lévai Alexandra
Orvosi rendezvények szervezése a Johnson & Johnson Kft. szemszögéből
: Deák Kinga
: Deák Kinga
Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában
: Ládi Judit
: Ládi Judit
A Johnson & Johnson belföldi közúti fuvarozása során felmerülő problémák
: Kövér Zsolt Kristóf
: Kövér Zsolt Kristóf
Társadalmi célú reklámok
: Katona Sára
: Katona Sára
Fenntarthatósági célú geotermikus energia beruházások Magyarországon
: Helfferich Olivér
: Helfferich Olivér
A dohányzásellenes társadalmi célú reklámok hatékonysága
: Hutvágner Regina Éva
Megjelent: (2007)
: Hutvágner Regina Éva
Megjelent: (2007)
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
Társadalmi célú reklámok az erőszak ellen
: Koszták Bianka
: Koszták Bianka
Társadalmi vállalkozások Magyarországon
: Samartinean Dávid
: Samartinean Dávid
Bankprivatizáció Magyarországon
: Heé Mónika
: Heé Mónika
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
A kontrolling hatékonyságának vizsgálata a Johnson Controls Mezőlak Kft.-nél
: Bors Csaba
: Bors Csaba
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Megjelent: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Megjelent: (2009)
A japán kultúra Magyarországon
: Mezei Mónika
: Mezei Mónika
A Teqball bevezetése Magyarországon
: Kapitány Gábor
: Kapitány Gábor
Botrányos meggyőzés Provokáció a társadalmi célú hirdetésekben, reklámokban
: Hegedűs Fanni
: Hegedűs Fanni
A Flextronics International Kft.-ben folyó logisztikai tevékenységek széleskörű ismertetése és a cégben felmerülő problémákra indított projektek
: Wölfinger Szilárd
: Wölfinger Szilárd
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában
: Hidi Laura
: Hidi Laura
Adócsalás és adóelkerülés Magyarországon
: Őri Mónika
: Őri Mónika
A gyermekprostitúció társadalmi megítélése Magyarországon
: Margittai Emese Vivien
: Margittai Emese Vivien
Az euró bevezetése Magyarországon
: Hollós Dániel
: Hollós Dániel
Az Euró bevezetése Magyarországon
: Fehér Ágnes
: Fehér Ágnes
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
A Sanofi gyógyszeripari vállalat társadalmi felelősségvállalása hazánkban
: Márton Claudia
: Márton Claudia
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
A CSR tendenciái Magyarországon a hazánkban működő brit vállalatok tükrében
: Barta Emese
: Barta Emese
Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon
: Taigiszer Mónika
: Taigiszer Mónika
A reklám fekete báránya - a társadalmi célú reklám helyzete, megítélése
: Osvári Kornél
Megjelent: (2007)
: Osvári Kornél
Megjelent: (2007)
Hasonló tételek
-
Disszidálás fehér köpenyben
: Kovács Ivett Alexa -
A Fehér Önkormányzat gazdálkodásának elemzése
: Mészáros Ágnes -
Az online értékesítés bevezetése és eddigi tapasztalatai a Fehér Kegytárgy Kft. gyakorlatában
: Vella Márton -
A toborzás és kiválasztás eszközei fehér- és kékgalléros munkavállalók körében
: Soczó Kinga -
„Piros, fehér, zöld ez a magyar föld" avagy Egy agrárkiállítás képei
: Hargitai Mariann