Ökomarketing A H&M zöld programja
Elmentve itt :
Szerző: | Lukács Barbara |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Környezettudatosság Ökomarketing H&M |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39821 |
Hasonló tételek
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
Ökomarketing szerepe a fémiparban
: Hanzel Petra
: Hanzel Petra
Az ökomarketing és a fogyasztói környezettudatosság jelenléte Magyarországon
: Csicsay Zsuzsa
: Csicsay Zsuzsa
Ökomarketing és a zöldre mosás - elmélet és gyakorlat
: Öhlmann Kristóf
: Öhlmann Kristóf
Az ökomarketing és a greenwashing vállalati és fogyasztói szempontból Magyarországon
: Paróczai Kornél Márk
: Paróczai Kornél Márk
Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül
: Kakuk Dominika
: Kakuk Dominika
A tudatos fogyasztói magatartás és az ökomarketing jelenléte a Békés megyei fiatal generációk körében
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
A MOL tudásmenedzsment programja
: Sárdi Bernadett
: Sárdi Bernadett
Túl a marketingen A H&M fenntarthatóságának árnyoldala
: Iklódi Anna Anita
: Iklódi Anna Anita
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Környezettudatos lehetőségek a rendezvényszervezés területén, Zöld esküvő megvalósítása
: Lukács Evelin Kata
: Lukács Evelin Kata
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Mentálhigiénés program a gyermekvédelemben - a nevelőszülők mentálhigiénés prevenciós programja
: Szabó Katalin
: Szabó Katalin
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Környezetvédelem a szállodákban; Az Accor hotelek Planet 21 programja
: Varga Zsófi
: Varga Zsófi
Az Európai Unió Keleti Partnerségi Programja, lehetőségek és kihívások
: Molnár Veronika
: Molnár Veronika
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
Mentoring a gyakorlatban - T-Systems Magyarország Zrt. gyakornoki programja (SmartUp)
: Dalos Vivien
: Dalos Vivien
Az Európai Unió Keleti Partnerségi programja, az ukrán válság kezelése
: Faludi Hunorka
: Faludi Hunorka
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
Esküvő zöld szemléletben, avagy hogyan szervezzünk fenntartható esküvőt
: Antal Barbara
: Antal Barbara
Az M-real Kft. külkereskedelmi tevékenységének bemutatása, különös tekintettel a török és görög kapcsolatokra
: Vurglics Barbara
: Vurglics Barbara
A zöld iroda projekt megvalósíthatósága a Process Solutions Kft.-nél
: Vér Barbara
: Vér Barbara
Magyar Olimpiai Bizottság Sportiskolai Programja, mely a Zalaegerszegi Landorhegyi Sportiskola támogatását mutatja be
: Horváth Fruzsina Kata
: Horváth Fruzsina Kata
A magyar minőségi borok külkereskedelme és marketing programja az EU csatlakozás óta
: Hamarics Dávid
: Hamarics Dávid
Tanár-diák- szülő kapcsolatrendszerének harmonizációs programja a Budenz József Alapítványi Gimnázium számára
: Márkus Krisztina
: Márkus Krisztina
A Public Relations megvalósulása a sportban A magyar kajak-kenu szövetség PR- programja
: Nagy Rita
: Nagy Rita
Hasonló tételek
-
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla -
Ökomarketing szerepe a fémiparban
: Hanzel Petra -
Az ökomarketing és a fogyasztói környezettudatosság jelenléte Magyarországon
: Csicsay Zsuzsa -
Ökomarketing és a zöldre mosás - elmélet és gyakorlat
: Öhlmann Kristóf -
Az ökomarketing és a greenwashing vállalati és fogyasztói szempontból Magyarországon
: Paróczai Kornél Márk