Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
Saved in:
Main Author: | Nyikes Anna Dóra |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Termékbevezetés Okostelefon |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39838 |
Similar Items
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid
: Gergely Dávid
Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon
: Suszt Norbert
: Suszt Norbert
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
Bevezetés az IT biztonságba
: Varga Péter Árpád
: Varga Péter Árpád
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
Vállalatrész értékesítés előtti értékelés
: Kató Ernő
: Kató Ernő
Hilbert-hotel átépítés – avagy egy érdekes feladatcsokor számosságok bevezető tanításához
: Losonczi Attila, et al.
Published: (2024)
: Losonczi Attila, et al.
Published: (2024)
Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán
: Tulipán Laura
: Tulipán Laura
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika
: Léránt Veronika
Az Instagram hatása a Z generáció turisztikai keresletére és utazás előtti döntéshozatalára Magyarországon
: Czakó Dóra
: Czakó Dóra
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
Az ASP rendszer előtti alkalmazások és az ASP rendszer összehasonlítása
: Juhász Anett
: Juhász Anett
Az ÁFA kiutalás előtti ellenőrzésének szerepe az adóhatóság ellenőrzési rendszerében
: Soltész Georgina
: Soltész Georgina
Piaci elemzés a magyarországi kabinházakról és a Kástu (Pajta) szállás marketingkommunikációs bevezető kampánya
: Gáspár Vera Veronika
: Gáspár Vera Veronika
Tőzsdei bevezetés folyamata (IPO)
: Serétes Bence
: Serétes Bence
SAP bevezetés fejlesztői szemmel
: Gerstmár Bence
: Gerstmár Bence
Leánybanki CRM rendszer bevezetés
: Szombati Dániel
: Szombati Dániel
A nők korhatár előtti öregségi nyugdíjra jogosultsága
: Verhás Tamás
: Verhás Tamás
Az Apple és a Samsung branding stratégiájának és piaci pozicionálásának komparatív elemzése a magyar piacon
: Halek Ádám
: Halek Ádám
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia
: Székely Zsófia
A kényelmi termékek térnyerése a kulináris piacon
: Gordos Dorina Mária
: Gordos Dorina Mária
A viselkedéskultúra Németországban a rendszerváltás előtti időktől napjainkig
: Bodolay Botond
: Bodolay Botond
A rendszerváltás előtti magyar film és politika kommunikációja
: Csery Nikolett
: Csery Nikolett
Internet- és okostelefon-függőség, nomophobia Lehet-e élni telefon és internet nélkül?
: Czunyi Réka, et al.
: Czunyi Réka, et al.
„ÉLÉSKAMRÁNK A TANYA” Kézműves termékek a szállodai piacon
: Kőfalvi Éva
: Kőfalvi Éva
A tőzsdei bevezetés folyamata - konkrét példán
: Orosz David Zsolt
: Orosz David Zsolt
Hotel Clark Budapest nyitása előtti teendők és az indulás utáni vendégpanaszok kezelése
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Új értékesítési forma a lakberendezési piacon A Maxcity sikere Magyarországon
: Rajháty Anna
: Rajháty Anna
Termékvisszahívások kommunikációjának jellemzői
: Bencsics Zsuzsanna
: Bencsics Zsuzsanna
A tőzsdei bevezetés folyamata egy példán keresztül
: Lendvai Krisztián Zsolt
: Lendvai Krisztián Zsolt
Bevezetés a fogyasztók etikai és jogi védelmébe
: Hámori Antal
Published: (2015)
: Hámori Antal
Published: (2015)
Bevezetés a fogyasztók etikai és jogi védelmébe
: Hámori Antal
Published: (2015)
: Hámori Antal
Published: (2015)
Similar Items
-
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav -
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid -
Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
: Kiss Balázs -
Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon
: Suszt Norbert -
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia