Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Az új termékek bevezetés előtt...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nyikes Anna Dóra
Other Authors: Nincs adat Nincs adat
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketingkommunikáció
Termékbevezetés
Okostelefon
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39838
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
    ‌: Takáč Ladislav
  • Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
    ‌: Gergely Dávid
  • Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
    ‌: Kiss Balázs
  • Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon
    ‌: Suszt Norbert
  • Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
    ‌: Maarouf Vivien Patrícia

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs