Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
Elmentve itt :
Szerző: | Pencz Helga |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Sörpiac Szemmozgás-követéses vizsgálat Esettanulmány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39847 |
Hasonló tételek
Két e-könyv áruház összehasonlítása szemkamerás kutatással
: Őrsi Virág
: Őrsi Virág
Wizz Air és a Ryanair online jegyfoglalási folyamatának használhatósági vizsgálata szemkamerás kutatással
: Süttő Dávid Gergely
Megjelent: (2014)
: Süttő Dávid Gergely
Megjelent: (2014)
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma
: Szabó Dalma
Magyarországi nagyüzemi ízesített sörmixek piaci pozicionálásának vizsgálata
: Gergely Kristóf András
: Gergely Kristóf András
Magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálat
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
Az Árkád Budapest tájékozódási rendszerének és reklámfelületeinek szemkamerás vizsgálata
: Róna Bálint
: Róna Bálint
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Éghajlatváltozás, és alkalmazkodási stratégiák keresése a szőlőtermesztésben egy új módszer bemutatása : adaptációs "turning point" - hogy is nevezzelek?
: Erdélyi Éva, et al.
Megjelent: (2013)
: Erdélyi Éva, et al.
Megjelent: (2013)
Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért Kutatói Nap Konferencia kiadvány Budapesti Gazdasági Egyetem 2023
: Szegedi Krisztina
Megjelent: (2023)
: Szegedi Krisztina
Megjelent: (2023)
A fenntartható divat gazdasági, környezeti hatásainak vizsgálata egy primer kutatással
: Gál Tamás
: Gál Tamás
Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért Akciótanulás a felsőoktatásban
: Dén-Nagy Ildikó, et al.
Megjelent: (2023)
: Dén-Nagy Ildikó, et al.
Megjelent: (2023)
Kézműves sörök marketingje Magyarországon
: Majláth Máté
: Majláth Máté
Kiemelt beszámoló sorok könyvvizsgálata
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Magyarországi szegénység statisztikai elemzése és a gyermekszegénység elleni megoldási alternatívák keresése
: Boros Zsófia
: Boros Zsófia
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára
: Borody Szilvia
Megjelent: (2014)
: Borody Szilvia
Megjelent: (2014)
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
A kézműves sörök elterjedése Magyarországon
: Börönte Bence
: Börönte Bence
Kézműves sörök piacának alakulása Magyarországon
: Varga Dániel
: Varga Dániel
Kézműves sörök budapesti piacának vizsgálata
: Füle Barbara Zsuzsanna
: Füle Barbara Zsuzsanna
Márkaépítés a kisüzemi sörök piacán
: Kovács Miklós Lajos
: Kovács Miklós Lajos
Jaromír- A cseh sörök háza
: Kiss-Bakos Beáta
: Kiss-Bakos Beáta
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A KKV-k hitelezési folyamata, és a folyamat eredményességének visszamérése, ügyfélelégedettség kutatással
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
A Fluart Innovative Vaccines Kft. minőségügyi rendszerének elemzése és tovább fejlesztési lehetőségeinek keresése
: Gazdag Annamária
: Gazdag Annamária
A Fluart Innovative Vaccines Kft. minőségügyi rendszerének elemzése és tovább fejlesztési lehetőségeinek keresése
: Gazdag Annamária
: Gazdag Annamária
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
A kézműves sörök megjelenése a vendéglátásban
: Gattyán Péter
: Gattyán Péter
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Keresleti trendek elemzése, új piacok keresése a Kempinski Hotel Corvinus Budapest szálloda csoport- és rendezvényértékesítésében
: Feuerstein Tímea
: Feuerstein Tímea
Sörforradalom - A magyar kézműves sörök piacának vizsgálata
: Besenyei Áron
: Besenyei Áron
A streetfood és a kézműves sörök kapcsolata
: Pusztai Árpád
: Pusztai Árpád
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Hasonló tételek
-
Két e-könyv áruház összehasonlítása szemkamerás kutatással
: Őrsi Virág -
Wizz Air és a Ryanair online jegyfoglalási folyamatának használhatósági vizsgálata szemkamerás kutatással
: Süttő Dávid Gergely
Megjelent: (2014) -
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma -
Magyarországi nagyüzemi ízesített sörmixek piaci pozicionálásának vizsgálata
: Gergely Kristóf András -
Magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálat
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc