Az online kereskedelem offline kereskedelemre gyakorolt hatásának vizsgálata a hazai játékpiacon
Elmentve itt :
Szerző: | Rácz Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online kereskedelem Játékpiac Elektronikus kereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39852 |
Hasonló tételek
E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre
: Horváth Domonkos
: Horváth Domonkos
A koronavírus hatásának vizsgálata az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra a Libero példáján keresztül
: Závodszky Luca
: Závodszky Luca
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata.
: Ferencz Ágnes
: Ferencz Ágnes
A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
: Dévényi Pál
: Dévényi Pál
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül
: Kameniczki Panna
: Kameniczki Panna
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
A turizmus életminőségre és szubjektív jóllétre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gerzsabek Kinga
: Gerzsabek Kinga
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
A diszkont légitársaságok charterpiacra gyakorolt hatásának vizsgálata egyes desztinációkon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon
: Korsós Csenge
: Korsós Csenge
Ágazati költséggazdálkodás elemzése és az eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata 3 év adatából
: Kláminger Bence
: Kláminger Bence
Ágazati költséggazdálkodás elemzése, és az eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata 3 év adatából
: Kelemen Tamás
: Kelemen Tamás
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
A koronavírus könyvvizsgálatra gyakorolt hatásának elemzése a Deloitte Könyvvizsgáló és Tanácsadó Kft. budapesti részlegében
: Kunsági-Máténé Rácz Viktória
: Kunsági-Máténé Rácz Viktória
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté
: Szautner Máté
A portfólió beruházások tőzsdefúziókra gyakorolt hatásának vizsgálata, különös tekintettel a NYSE-EURONEXT
: Gábor Bence
: Gábor Bence
Online kereskedelem
: Gál András
: Gál András
Az okoseszközök hatása az internetes kereskedelemre
: Balogh Attila István
: Balogh Attila István
Az okostelefonok elterjedésének hatása a kereskedelemre
: Borsodi Balázs
: Borsodi Balázs
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
A járványügyi intézkedések hatása a hazai, illetve nemzetközi gazdaságra és kereskedelemre
: Szabó Zsanett
: Szabó Zsanett
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Hasonló tételek
-
E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre
: Horváth Domonkos -
A koronavírus hatásának vizsgálata az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra a Libero példáján keresztül
: Závodszky Luca -
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella -
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina -
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor