A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Chlebda Luca Viktória
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Horvátország
közösségi média
közösségi média marketing
marketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39912
Leíró adatok
Kivonat:A digitális kommunikáció hatása miatt a turizmus jellemzői megváltoztak, melyhez a desztináció marketing során alkalmazkodni kell. A szakdolgozat arra keresi a választ, hogy a különböző közösségi média oldalak és azok tartalmai milyen mértében befolyásolják az utazóközönséget az úti cél kiválasztásában. Ezen túl, hogy az influencerek mekkora mértékben vannak hatással a mai turistákra Horvátország példáján keresztül. Ha egy turisztikai desztináció a közösségi oldalakon szeretne megjelenni, ahhoz meg kell értenie a közösségi média egyes típusainak alapvető jellemzőit, valamint azt, hogy mely marketing formák illeszkednek legjobban az adott ország, úti cél jellemzőihez.