A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Chlebda Luca Viktória
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Horvátország
közösségi média
közösségi média marketing
marketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39912

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39912
005 20220715112109.0
008 220715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Chlebda Luca Viktória 
245 1 2 |a A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül  |c Chlebda Luca Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitális kommunikáció hatása miatt a turizmus jellemzői megváltoztak, melyhez a desztináció marketing során alkalmazkodni kell. A szakdolgozat arra keresi a választ, hogy a különböző közösségi média oldalak és azok tartalmai milyen mértében befolyásolják az utazóközönséget az úti cél kiválasztásában. Ezen túl, hogy az influencerek mekkora mértékben vannak hatással a mai turistákra Horvátország példáján keresztül. Ha egy turisztikai desztináció a közösségi oldalakon szeretne megjelenni, ahhoz meg kell értenie a közösségi média egyes típusainak alapvető jellemzőit, valamint azt, hogy mely marketing formák illeszkednek legjobban az adott ország, úti cél jellemzőihez. 
695 |a Horvátország 
695 |a közösségi média 
695 |a közösségi média marketing 
695 |a marketing 
695 |a turizmus 
700 1 |a Talabos István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39912/1/A%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20%C3%A9s%20marketing%20hat%C3%A1sa%20az%20idegenforgalomra%20Horv%C3%A1torsz%C3%A1g%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n%20kereszt%C3%BCl_1.pdf  |z Dokumentum-elérés