CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdélyi Viktória Anna
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Kulcsszavak:CRM
HR
munkaerő toborzás
ügyfélélmény
ügyfélérték
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39916
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunka elemzi és igazolja a professzionális CRM szükségességét, a jól kialakult belső kommunikáció fontosságát, a munkavállalók egyéni és szervezeten belül értelmezett fejlődését. A projektmunka célja, hogy megfogalmazza az ügyfelek általános elvárásait, valamint a minőségi online ügyfélkapcsolathoz szükséges eszközöket és folyamatokat. A projektmunka szakmai kutatása válaszokat keres arra, hogy a szervezeti kultúrában, hogyan lehet professzionálisabban kezelni az ügyfeleket és vezetni ügyfélélmény alapján a résztvevő feleket. A szekunder kutatás során a CRM megközelítésein keresztül bemutatásra kerül egy munkaerő toborzó szervezet általános tevékenysége, aminek fényében elemzésre kerül a primer kutatással az ügyfélközpontú kapcsolati rendszerek, eszközök és folyamatok létjogosultsága, minősége.