CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdélyi Viktória Anna
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Kulcsszavak:CRM
HR
munkaerő toborzás
ügyfélélmény
ügyfélérték
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39916

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39916
005 20220715112114.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Erdélyi Viktória Anna 
245 1 0 |a CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban  |c Erdélyi Viktória Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunka elemzi és igazolja a professzionális CRM szükségességét, a jól kialakult belső kommunikáció fontosságát, a munkavállalók egyéni és szervezeten belül értelmezett fejlődését. A projektmunka célja, hogy megfogalmazza az ügyfelek általános elvárásait, valamint a minőségi online ügyfélkapcsolathoz szükséges eszközöket és folyamatokat. A projektmunka szakmai kutatása válaszokat keres arra, hogy a szervezeti kultúrában, hogyan lehet professzionálisabban kezelni az ügyfeleket és vezetni ügyfélélmény alapján a résztvevő feleket. A szekunder kutatás során a CRM megközelítésein keresztül bemutatásra kerül egy munkaerő toborzó szervezet általános tevékenysége, aminek fényében elemzésre kerül a primer kutatással az ügyfélközpontú kapcsolati rendszerek, eszközök és folyamatok létjogosultsága, minősége. 
695 |a CRM 
695 |a HR 
695 |a munkaerő toborzás 
695 |a ügyfélélmény 
695 |a ügyfélérték 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39916/1/ErdelyiViktoria-projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39916/2/Erdelyi%20Viktoria%20titkositasi%20kerelem.pdf  |z Dokumentum-elérés