CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
Elmentve itt :
Szerző: | Erdélyi Viktória Anna |
---|---|
További közreműködők: | Németh Dr. Patrícia |
Kulcsszavak: | CRM HR munkaerő toborzás ügyfélélmény ügyfélérték ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39916 |
Hasonló tételek
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Emberi erőforrások sajátosságai a kis- és középvállalatokban
: Czobor Alexa Bianka
: Czobor Alexa Bianka
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Nonprofit HR - Az emberi erőforrások kiválasztásának hatékonysága nonprofit szervezeteknél
: Béla Katalin
: Béla Katalin
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Emberi erőforrások hiánya, problémái és lehetséges megoldásai egy szállodára kivetítve
: Szlovenszki Boglárka
: Szlovenszki Boglárka
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Technológiai fejlődés az emberi erőforrások területén Papír aktáktól a mesterséges intelligenciáig
: Erdősi Nóra
: Erdősi Nóra
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
CRM vevőkapcsolat-menedzsment rendszer alkalmazásával nyíló lehetőségek
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Az emberi erőforrások felhasználása és az azokkal kapcsolatos tervezési feladatok az Avis Budget Group budapesti székhelyén
: Horváth Réka Dorina
: Horváth Réka Dorina
CRM rendszerek szerepe a KKV szektorban
: Szalay Bence
: Szalay Bence
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
Vezetői erőforrások aktiválása a coaching támogatásával
: Porkoláb Judit
: Porkoláb Judit
Helyi gazdaságfejlesztés, helyi erőforrások fenntartható hasznosítása
: Ferencz Gábor
: Ferencz Gábor
ÍÉJ Zrt. növekedési lehetőségei az erőforrások tükrében
: Weisz Mária
: Weisz Mária
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Emberi erőforrás-menedzsment az Oktatási Hivatalban
: Váczi Kincső Boróka
: Váczi Kincső Boróka
Emberi erőforrás menedzsment az Univer Cégcsoportnál
: Győrffy Kornélia
: Győrffy Kornélia
Emberi erőforrás menedzsment a közszolgálatban
: Kollár Evelin
: Kollár Evelin
Az emberi erőforrás szerepe az értékteremtésben, az emberi erőforrás menedzsment gyakorlati megvalósulása a XXI. században
: Somody Viktória
: Somody Viktória
Emberi erőforrás menedzsment a magyarországi kis- és középvállalkozásoknál
: Bartos Viktória
: Bartos Viktória
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Hasonló tételek
-
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert -
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia -
Emberi erőforrások sajátosságai a kis- és középvállalatokban
: Czobor Alexa Bianka -
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra -
Nonprofit HR - Az emberi erőforrások kiválasztásának hatékonysága nonprofit szervezeteknél
: Béla Katalin