Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gábriel Viktória
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:butikszálloda
Front Office
Hotel Parlament
Hotelstars Union
szálloda
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39929

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39929
005 20220715112129.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gábriel Viktória 
245 1 0 |a Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése  |c Gábriel Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakmai gyakorlatomat a Hotel Parlamentben töltöttem el recepciós gyakornokként, s ez idő alatt tapasztalatot szerezhettem a Front Office területen, mely sok inspirációt adott a projektmunkám megírásához. Azért ezt a szállodát választottam, mert, szerettem volna egy 100 szoba alatti kisebb hotel csapatában dolgozni.  Projektmunkában, először tisztázok néhány alapfogalmat, majd rövid áttekintést adok a szálloda történetéről, a Hotelstarsban való besorolásáról, majd kitérek fő témámra, a sokrétű és változatos Front Office tevékenységre. A Continental Group fejlődésének köszönhetően a cégnek 2022-ben nyílik két új szállodája, az Emerald Hotel & Suites butikhotel és a Hotel Oktogon, ezt azért fontos megemlítenem, ugyanis utóbbiba a Hotel Parlament Front Office Managere, Tóth Barbara is átkerül, s ennek köszönhetően új manager lesz a Kálmán Imre utcában. Farkas Imrét érte a megtiszteltetés, hogy elfoglalja Barbara helyét, mindkettőjükkel sikerült interjút készítenem, melyekből szerzett következtetéseimet is megosztom. Írásomban röviden ismertetem, hogyan vészelte át a szálloda a covidot. Nem utolsó sorban, betekintést adok, a házban megszálló emberek összetételéről. Ez különösen érdekelt a munkám során. Honnan érkeztek? S hogyan hatottak a különböző események az utazási szándékukra? Hogy érezték magukat itt? Ezekre a válaszokat többnyire vagy a Fidelio operációs rendszerből szereztem, amit használ a hotel jelenleg, illetve a booking.hu-ra feltöltött értékelésekből, valamint a vendégkönyvből. Célomként tűztem ki, hogy a projektmunkám segítségével ismertessem ennek a szakmának a szépségeit, s bemutassam, hogy a külvilág eseményei hogyan befolyásolja egy szálloda életét. Úgy hiszem írásom hasznos és ösztönző lehet, olyan emberek számára, akik érdeklődnek a turizmus iránt vagy terveznek szállodában dolgozni. Amikor hallottam a Continental Groupról, az fogott igazán meg, hogy azt mondták nagy hangsúlyt fektetnek a csapatmunkára és igyekeznek egyfajta megtartóképességet fenntartani. Erre is választ kaptam a gyakorlatom során, hogy valóban így van-e. 
695 |a butikszálloda 
695 |a Front Office 
695 |a Hotel Parlament 
695 |a Hotelstars Union 
695 |a szálloda 
695 |a turizmus 
700 1 |a Schablik Dr. Vilmos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39929/1/Hotel%20Parlament%20bemutat%C3%A1sa%2C%20front%20office%20tev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9nek%20elemz%C3%A9se.GV.pdf  |z Dokumentum-elérés