A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
Elmentve itt :
Szerző: | Majer Dávid |
---|---|
További közreműködők: | Törcsvári Dr. Zsolt István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztó(k) fogyasztói magatartás koronavírus-járvány (COVID-19) marketing statisztika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39932 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes
: Geiger Ágnes
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint
: Lőrincz Bálint
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina
: Kirchner Edina
VÁLLALATÉRTÉKELÉS, VÁLLALATÉRTÉKELÉSI MODELLEK ALKALMAZÁSA, FELVÁSÁRLÁS ÉS EGYESÜLÉS – ZWACK UNICUM NYRT.
: Vörös Gábor András
: Vörös Gábor András
The analysis of Zwack Unicum's strategic planning activity from product portfolio aspect
: Joó Roland
: Joó Roland
A Zwack Unicum Nyrt vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Gyumity Katalin
: Gyumity Katalin
A Lean menedzsment eszközeinek alkalmazása a Zwack Unicum Nyrt. akciós projektjében
: Pintér Soma Zoltán
: Pintér Soma Zoltán
Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából
: Kassai Lili
: Kassai Lili
A borértékesítés fellendítése a boros rendezvények segítségével a Zwack Unicum Nyrt.-nél
: Piller Dorottya
: Piller Dorottya
A Zwack Unicum Nyrt. készletgazdálkodásának módszertani áttekintése, a készletérték változások okainak feltárása
: Balázs Bertold
: Balázs Bertold
Az IFRS hazai bevezetése hatásának bemutatása a Zwack Unicum Nyrt. beszámolóin keresztül
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A CSR TEVÉKENYSÉG A CSALÁDI VÁLLALKOZÁSOKBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A ZWACK UNICUM NYRT. GYAKORLATÁRA
: Fábián Tímea Melinda
: Fábián Tímea Melinda
A COVID-19 vírus okozta zenefogyasztási változások
: Németh Angéla
: Németh Angéla
Magyarország európai uniós csatlakozása és a szeszipar, különös tekintettel a Zwack Unicum Rt.-re
: Kotmajer Anikó
: Kotmajer Anikó
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének bemutatása több éb beszámolója alapján
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolója alapján
: Nammou Ramón Ádám
: Nammou Ramón Ádám
A Lebowski Kft. hosteleinek alkalmazkodása a COVID-19 okozta helyzethez
: Apró Vivien
: Apró Vivien
Energiaválság okozta kihívások az infokommunikációs szektorban
: Farmosi Viktória Magdolna
: Farmosi Viktória Magdolna
Üzletmenet-folytonosság menedzsment a COVID-19 okozta járványhelyzet alatt, a Microsoftnál
: Fehér Anita Terézia
: Fehér Anita Terézia
A COVID-19 járvány okozta kockázatok az idegenforgalomban, éttermek helyzetének elemzése
: Bárdos Dominika
: Bárdos Dominika
„Új normális” - A Covid-19 okozta fogyasztói preferenciaváltozások vizsgálata és lehetőségek az e-kereskedelemben
: Polgár Regina
: Polgár Regina
A digitális marketing eszközök vizsgálata a hazai biztosítási szektor fókuszba helyezésével
: Párkányi Emese
: Párkányi Emese
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Makk Szilárd
: Makk Szilárd
Egy vendéglátó egység nyitásának a lehetősége egy konkrét piaci környezetbe helyezve.
: Joó Zoltán
: Joó Zoltán
COVID-19 jelentette vezetői kihívások a pénzügyi szektorban
: Kapronczai Péter
: Kapronczai Péter
A 2008-as és a Covid-19 okozta gazdasági válságok és válságkezelések elméleti áttekintése
: Szijj Adrián Sándor
: Szijj Adrián Sándor
A magyar befektetési alapok összehasonlító elemzése a COVID19 járvány okozta piaci környezetben
: Hajdu Zoltán
: Hajdu Zoltán
Keresőmarketing, a Zwack webshop tükrében
: Marczer Anna
: Marczer Anna
ITIL alapú IT szolgáltatásmenedzsment a gyakorlatban (A COVID-19 okozta kihívások a Service Desk életében)
: Dobos Krisztián
: Dobos Krisztián
A COVID-19 és a gazdasági válság okozta változások az NN Biztosító üzleti világában
: Kovács Liza
: Kovács Liza
Kontrolling okozta változások, tapasztalatok a KKV szektorban, bevezetést követően
: Figeczky Dániel
: Figeczky Dániel
Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével
: Tóth Csenge Éva
: Tóth Csenge Éva
A fogyasztói vásárlási szokások változása a magyarországi KKV-szektorban a koronavírus okozta járványhelyzetben
: Berki Fanni Dorina
: Berki Fanni Dorina
Fesztiválok Magyarországon – Fesztiválgazdaságtan, COVID-19 típusú koronavírus okozta gazdasági válság hatása a fesztivál- és rendezvényiparra
: Kókai Gábor Lajos
: Kókai Gábor Lajos
Hasonló tételek
-
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid -
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes -
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint -
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca -
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid