A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Dorogi Laura Hédi |
---|---|
További közreműködők: | Schablik Dr. Vilmos |
Kulcsszavak: | Front Office koronavírus-járvány (COVID-19) online fejlesztések recepció szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39933 |
Hasonló tételek
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor
: Jarabek Tamás Gábor
A COVID-19-világjárvány által okozott gazdasági nehézségek kezelése a The Three Corners Hotels & Resorts budapesti szállodáinál
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka
: Lendvay Réka
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien
: Czabaday Vivien
Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
: Kupcsok Veronika
: Kupcsok Veronika
A munkaerő toborzás, kiválasztás és ösztönzés megvalósításának bemutatása a The Three Corners Hotels példáján
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben
: Egedi Orsolya
: Egedi Orsolya
Szekeres Anna Záródolgozata
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A COVID-19 hatása a szenior turizmusra és a szállodaiparra Magyarországon
: Zoller Andrea
: Zoller Andrea
Asian answers to COVID-19-induced unemployment through the example of three countries
: Tóth Arnold, et al.
Megjelent: (2022)
: Tóth Arnold, et al.
Megjelent: (2022)
A COVID-19 hatása a szállodaiparra, esettanulmány az Anantara New York Palace-ról
: Sárácz Dominika Rita
: Sárácz Dominika Rita
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
Szálláshelyek bevételgazdálkodása - T62 Hotel *** Superior
: Dénes Eszter
: Dénes Eszter
Az Avalon Resort & SPA*****Superior és a Hotel Ózon & Luxury Villas****superior bemutatása a covid időszakra való reagálásuk fényében
: Eppel Márton
: Eppel Márton
Front Office tevékenységek bemutatása a Covid-19 miatt történt bezárások előtti, alatti és utáni időszakában a Boutique Hotel Budapest szállodán keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
A koronavírus hatása a budapesti szállodaiparra
: Kanizsai Brigitta
: Kanizsai Brigitta
Az e-commerce hatása a szállodaiparra
: Klein Lilla
: Klein Lilla
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
A Hotel Silver **** superior szolgáltatásainak bemutatása és elemzése
: Fejes Vivien
: Fejes Vivien
A Harmónia Termál Hotel ***superior 2017-es marketingterve
: Esztergályos Bence
: Esztergályos Bence
A Szent Anna fogadó kínálatának elemzése, választék szakszerű csoportosítása
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A COVID-19 hagyományos vendéglátásra és házhozszállításra gyakorolt hatásának elemzése
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
A kuponos értékesítés hatása a magyar szállodaiparra
: Sátori Roxána
: Sátori Roxána
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Eger Castle Spa, Wein & Wellness Hotel ****superior Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Kuli Szimonetta
: Kuli Szimonetta
A járványügyi vészhelyzet hatásai a turizmusra és a szállodaiparra - A Kempinski Hotel Corvinus példája
: Juhász Emese
: Juhász Emese
Nemzetközi sportrendezvények a turizmusra és szállodaiparra gyakorolt hatása
: Kiss Sándor Gergő
: Kiss Sándor Gergő
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
: Németh Eszter
: Németh Eszter
A nyelvoktatási piac változásai a Covid-19 és az állami szabályozások tükrében
: Markó Hédi
: Markó Hédi
A nyelvoktatási piac változásai a Covid-19 és az állami szabályozások tükrében
: Markó Hédi
: Markó Hédi
A banki riportkészítés gyakorlata és a fejlődési irányai a COVID-19 hatásának tükrében
: Udvari Krisztina
: Udvari Krisztina
Rendezvények és a gasztronómia kapcsolata a Donautica Étterem & Hotel****Superior szemszögéből
: Varga Dóra
: Varga Dóra
A House keeping tevékenység bemutatása, elemzése, értékelése a Danubius Hotel Gellért szállodán belül
: Kovács Letícia
: Kovács Letícia
Web 2.0 hatása a vendéglátásra és a szállodaiparra
: Major Bence Tamás
: Major Bence Tamás
A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése
: Németh Bálint
: Németh Bálint
Hasonló tételek
-
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza -
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor -
A COVID-19-világjárvány által okozott gazdasági nehézségek kezelése a The Three Corners Hotels & Resorts budapesti szállodáinál
: Hertelendy Mátyás -
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka -
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna