Burger King marketingje belső szemmel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Bence
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:gyorsétterem
marketing
marketing-mix
SWOT-elemzés
szegmentálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39938

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39938
005 20220715112137.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Bence 
245 1 0 |a Burger King marketingje belső szemmel  |c Horváth Bence  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az alábbi projektmunkát a diákmunkám alatt végzett munka során sikerült választanom, azért erre esett a választásom, mert ez a téma keltette fel a legjobban a figyelmemet és jobban beleszerettem volna ásni magam, hogy mégis milyen belsőséges dolgok vonatkoznak Marketing szempontból a Burger Kingre. Projektmunkám során a legfőbb segítséget egy marketing osztályos kolléga segítségével végeztem el. Munkám során külön kitérek a versenytársak és a versenyhelyzet rövid bemutatására is. Ezen kívül bemutatom a Burger King marketing mixét és a SWOT elemzését is. De magával az STP stratégiával is foglalkoztam a projektmunka során. Véleményem szerint a Burger King volt ennek a témának a legjobb alanya mivel számos anyag és segítség állt rendelkezésre, mellyel maximálisan a valóságot tudom átadni mindenki számára. 
695 |a gyorsétterem 
695 |a marketing 
695 |a marketing-mix 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szegmentálás 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39938/1/BURGER%20KING.pdf  |z Dokumentum-elérés