B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bellai Kinga
További közreműködők: Róbert Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
áruforgalom
business to business
családi vállalkozás
rendezvény(ek)
tapasztalatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39957
Leíró adatok
Kivonat:B2C rendezvények a Biotech USA Kft. példáján vizsgálva, saját tapasztalatokat és ismerettségeket felhasználva. A cég kommunikációs hatásainak vizsgálata mind cég, mind fogyasztói, specifikusan B2C sportolói szegmens oldalról. A vizsgálatom egy mélyinterjú és egy fókuszcsoportos interjú által jött létre, mely által szélesebb betekintés nyerhető a cég rendezvényeinek világába, valamint a személyi edzők és versenyzők egy részének életébe. Dolgozatomban megosztom személyes feladatomat a rendezvényszervezés egy adott részéből is.