B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bellai Kinga
További közreműködők: Róbert Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
áruforgalom
business to business
családi vállalkozás
rendezvény(ek)
tapasztalatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39957

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39957
005 20220715112153.0
008 220715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bellai Kinga 
245 1 0 |a B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül  |c Bellai Kinga  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a B2C rendezvények a Biotech USA Kft. példáján vizsgálva, saját tapasztalatokat és ismerettségeket felhasználva. A cég kommunikációs hatásainak vizsgálata mind cég, mind fogyasztói, specifikusan B2C sportolói szegmens oldalról. A vizsgálatom egy mélyinterjú és egy fókuszcsoportos interjú által jött létre, mely által szélesebb betekintés nyerhető a cég rendezvényeinek világába, valamint a személyi edzők és versenyzők egy részének életébe. Dolgozatomban megosztom személyes feladatomat a rendezvényszervezés egy adott részéből is. 
695 |a arculat - image 
695 |a áruforgalom 
695 |a business to business 
695 |a családi vállalkozás 
695 |a rendezvény(ek) 
695 |a tapasztalatok 
700 1 |a Róbert Nóra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39957/1/Bellai%20Kinga_Szakdolgozat_I..pdf  |z Dokumentum-elérés