B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Bellai Kinga |
|---|---|
| További közreműködők: | Róbert Nóra |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | arculat - image áruforgalom business to business családi vállalkozás rendezvény(ek) tapasztalatok |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39957 |
Hasonló tételek
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid
: Papp Dávid
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
Biotech USA a piacvezető nagyvállalkozás értékesítési és marketingstratégiája
: Gerics Roland
: Gerics Roland
Egy B2B kozmetikai vállalat B2C piacra lépésének lehetőségei és kihívásai
: Bozóki Dorka
: Bozóki Dorka
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A B2C marketplacek jelene és jövője
: Juhász Ákos Péter
: Juhász Ákos Péter
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
A BioTech USA Kft. tevékenységének elemző bemutatása, fókuszban a fogyasztói szokások
: Német Dóra
: Német Dóra
The impact of Covid-19 pandemic to digitalization in B2C sector in Kyrgyzstan
: Kodirova Dinara
: Kodirova Dinara
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon
: Fodor-Balatoni Réka
: Fodor-Balatoni Réka
Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében
: Péter Bianka Dominika
: Péter Bianka Dominika
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella
: Papp Gabriella
Digitális marketing a B2B szektorban
: Décsei Kinga
: Décsei Kinga
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
Digitális marketing B2B környezetben
: Árvai Martin Imre
: Árvai Martin Imre
Szervezeti magatartás vizsgálata a B2B szektorban tevékenykedő TOPdesk Magyarország Kft. példáján keresztül
: Mócza Dorottya
: Mócza Dorottya
A tartalommarketing eszközeinek alkalmazása B2B környezetben egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Kristyán Erika Katalin
: Kristyán Erika Katalin
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Az elektronikus kereskedelem jövője. A B2C megjelenési forma az Európai Unió három tagországában
: Horváth Brigitta Mónika
: Horváth Brigitta Mónika
A Koronavírus járvány hatása az elektronikus kereskedelemre Magyarországon, különös tekintettel a B2C szegmensre
: Kővágó Veronika
: Kővágó Veronika
Kommunikáció a nemzetközi B2B marketingben
: Pógyor Fanni
: Pógyor Fanni
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
Szállodai F&B részleg elemzése az USA-ban a The Sagamore Resort példáján keresztül
: Paltineanu Evelin
: Paltineanu Evelin
Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
Hasonló tételek
-
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid -
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek -
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna -
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra -
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula