A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gendur Beatrix Zsuzsanna
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:közösségi média
logisztika
marketing
marketingkommunikáció
szállítmányozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39960
Leíró adatok
Kivonat:Úgy gondolom, hogy a cargo-partner nem csak a szállítmányozásban tud helyt állni, mivel a rengeteg munka, amelyet a marketingbe belefektetnek, abszolút kifizetődő. Volt lehetőségem összehasonlítani más cégekkel is a cargo-partnert, ami azért is volt olyan érdekes, mert a két „mamut cég”, a követők számát leszámítva, ugyanolyan szinten van, mint az a családias cég, ahol a gyakorlatomat töltöttem. A kutatásom megerősítette bennem azt, hogy ma már a szállítmányozással foglalkozó cégek számára is elengedhetetlen a social média marketing.