A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gendur Beatrix Zsuzsanna
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:közösségi média
logisztika
marketing
marketingkommunikáció
szállítmányozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39960

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg39960
005 20220715112156.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gendur Beatrix Zsuzsanna 
245 1 2 |a A cargo-partner megjelenése a közösségi médiában  |c Gendur Beatrix Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Úgy gondolom, hogy a cargo-partner nem csak a szállítmányozásban tud helyt állni, mivel a rengeteg munka, amelyet a marketingbe belefektetnek, abszolút kifizetődő. Volt lehetőségem összehasonlítani más cégekkel is a cargo-partnert, ami azért is volt olyan érdekes, mert a két „mamut cég”, a követők számát leszámítva, ugyanolyan szinten van, mint az a családias cég, ahol a gyakorlatomat töltöttem. A kutatásom megerősítette bennem azt, hogy ma már a szállítmányozással foglalkozó cégek számára is elengedhetetlen a social média marketing. 
695 |a közösségi média 
695 |a logisztika 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a szállítmányozás 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39960/1/A%20cargo-partner%20megjelen%C3%A9se%20a%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9di%C3%A1ban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39960/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés