Scrutiny of Csepel ZRT's marketing tactics for Covid-19
Saved in:
Main Author: | Boncza Zoltán László |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21st Century consumers' preferences Covid-19 cycling marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39979 |
Similar Items
How marketers apply Scarcity marketing and FOMO tactics The case of Vietnamese people towards E-commerce sites during the pandemic
: Nguyen Giang Hoai
: Nguyen Giang Hoai
Csepel közösségi életének színterei és fejlesztési lehetőségei
: Kuncz Kamilla
: Kuncz Kamilla
Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzata gazdasági tevékenységének elemzése
: Puskár Norbert
: Puskár Norbert
Budapest Főváros XXI. kerület Csepel Önkormányzat Pénzügyi Beszámolójának elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A kiszolgálási színvonal vizsgálata MOL Nyrt. Csepel logisztikai telepen
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
The role of revenue management in the optimization of revenues, interrelation among strategies and tactics in the hotel salesmanship based on Danubius Hotel Gellért
: Thurzó Anett
: Thurzó Anett
Covid 19’s Effect on the Foreign Exchange Market
: Tarsoly Bálint István
: Tarsoly Bálint István
The Marketing and Communication of Hostels before and during COVID-19
: Jakab Milán
: Jakab Milán
Marketing strategy of Nintendo during the COVID-19 pandemic
: Konno Yukito
: Konno Yukito
Csepel-sziget és a Ráckevei Duna-ág környékének, természeti, és kulturális értékeinek turisztikai bemutatása
: Sárga Fanni
: Sárga Fanni
A COVID-19 pandémia mögötti digitális marketing és gazdasági hatásai
: Hanyecz Gergő László
: Hanyecz Gergő László
COVID-19 positivism Has COVID-19 changed Hungarian
: Gosztonyi Márton
Published: (2022)
: Gosztonyi Márton
Published: (2022)
Exploratory study on Praktiker’s marketing strategy, and the effect of COVID-19
: Haigli Árpád
: Haigli Árpád
The Online Marketing Strategy of Pharmaceutical companies post Covid-19
: Bujdosó Máté
: Bujdosó Máté
A Csepel Komplex Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmi helyzetének elemzése a 2015-2017. évi beszámolók alapján
: Becker Judit
: Becker Judit
The impacts of Covid-19 on Budapest's other profit-oriented accommodation market
: Mátrai Dóra Kinga
: Mátrai Dóra Kinga
Altered payment methods and behaviour due to COVID-19
: Csák Gergő László
: Csák Gergő László
Influencer marketing a szépségápolásban a Covid-19 világjárvány idején
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
Marketing szerepe a vendéglátásban a Covid 19 pandémiától napjainkig
: Kapus Emese
: Kapus Emese
Research on marketing risks and strategies of Huawei mobile phones in the European market during Covid-19
: Tian Miye
: Tian Miye
An exploratory study on the impact of Covid-19 on the OTC branch of Sanofi on the Hungarian market
: Mátis Kata
: Mátis Kata
The consequences of COVID-19 on FDI in Europe
: Mohamed Elhassan Osman Osman
: Mohamed Elhassan Osman Osman
Impact of COVID-19 on SMEs in Ukraine
: Milchevych Dzvenyslava
: Milchevych Dzvenyslava
Cruise industry and Covid-19 Effects and consequences of the pandemic
: Lokody Laura Éva
: Lokody Laura Éva
A helyi önkormányzatok költségvetési támogatásának rendszere, hatása az önkormányzati feladatok ellátására (Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzat működése alapján)
: Kremper Marianna
: Kremper Marianna
A COVID-19 világjárvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. ellátási láncára
: Dörfler Kíra Mária
: Dörfler Kíra Mária
A Covid-19 hatása a Hoya Lens Hungary Zrt. beszerzési folyamataira
: Sándor Alexandra
: Sándor Alexandra
Online marketing strategy for a Japanese restaurant in Budapest during the COVID-19 Pandemic
: Hirano Mizuki
: Hirano Mizuki
Reactions to nostalgia marketing and consumer psychological well-being amid the Covid-19 pandemic
: Nguyen Thi Thao Huong
: Nguyen Thi Thao Huong
The Trade Impact of COVID-19 A Comparison of China and the European Union
: Xu Ruiyu
: Xu Ruiyu
How has the (alternative) IPO market changed during the pandemic caused by COVID-19 in the US financial markets.
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
The impact of the COVID-19 Pandemic on the Hungarian economy
: Balogh Cynthia Roxána
: Balogh Cynthia Roxána
Analysis of the impact of the COVID-19 pandemic on the economy
: Li Xiao Bo
: Li Xiao Bo
The impact of COVID-19 on sport tourism in Hungary
: Horváth Kevin
: Horváth Kevin
Effects of COVID 19 on small businesses in Pakistan.
: Saleem Khidash
: Saleem Khidash
The Impacts of the Covid-19 Pandemic on the Automotive Industry
: Temesfői Dominik
: Temesfői Dominik
Az Airbnb digitális marketing stratégiája és egy budapesti Airbnb apartman áttekintése Covid-19 előtt és után
: Zoltán Péter Balázs
: Zoltán Péter Balázs
A COVID-19 járvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. export- és importtevékenységére
: Gáborik Renáta
: Gáborik Renáta
Társadalmi és gazdasági hatások Liguriában a COVID-19 pandémia alatt
: László Karina
: László Karina
Globális kereskedelem és a kiskereskedelem reagálása a COVID19 világjárványra.
: Tasi László
: Tasi László
Similar Items
-
How marketers apply Scarcity marketing and FOMO tactics The case of Vietnamese people towards E-commerce sites during the pandemic
: Nguyen Giang Hoai -
Csepel közösségi életének színterei és fejlesztési lehetőségei
: Kuncz Kamilla -
Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzata gazdasági tevékenységének elemzése
: Puskár Norbert -
Budapest Főváros XXI. kerület Csepel Önkormányzat Pénzügyi Beszámolójának elemzése
: Tóth Luca -
A kiszolgálási színvonal vizsgálata MOL Nyrt. Csepel logisztikai telepen
: Horváth Lilla