A digitális oktatás hatékonyságvizsgálata a bajai Magyarországi Németek Általános Művelődési Központjában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Eperjesiné Fehér Teréz
További közreműködők: Farkas Dr. Julianna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális oktatás
elégedettség
felmérés
hatékonyságmérés
hatékonyságvizsgálat
online oktatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39984
Leíró adatok
Kivonat:A  dolgozatomban a pandémia alatt folyó online/digitális, majd a nevében pontosított távoktatásban megvalósult tanítás-tanulási folyamat hatékonyságát vizsgáltam az iskolámmal (bajai Magyarországi Németek Általános Művelődési Központja) szoros kapcsolatban álló diákság, tanárok és szülők körében a német külföldi iskola minőségpolitikájában elvárt kötelezettségünk alapján és azzal a megfogalmazott céllal, hogy a három szegmens véleménye, visszajelzése alapján meg tudjuk vezetőként fogalmazni az irányelveinket. A két tanév alatt 4 alkalommal, összesen 10 kérdőívet juttattunk el a fentebb megnevezett szegmenseknek, ahol a tanítás-tanulást véleményezték a megszólítottak. Dolgozatomban a harmadik, a 2020/21-es tanév félévekor megvalósult felmérést elemezem.