A tanári kiégés és a digitális oktatás kapcsolatának vizsgálata
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | burnout covid 19 digitális oktatás kiégés tanári kiégés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39986 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg39986 | ||
| 005 | 20220715112224.0 | ||
| 008 | 220715suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Lőrinczné Fazekas Mónika | |
| 245 | 1 | 2 | |a A tanári kiégés és a digitális oktatás kapcsolatának vizsgálata |c Lőrinczné Fazekas Mónika |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A dolgozat elsődleges célja a Covid 19 kapcsán bevezetésre került kényszerű digitális oktatás hatásának vizsgálata a pedagógusok mentális és fizikai állapotára. Kutatási kérdésem, hogy ez az időszak okozhatott-e kiégést a tanároknál. Vizsgálom továbbá, hogy a kiégés fogalmát ismerik-e a pedagógusok. Képesek -e felismerni saját érintettségüket. Valamint vizsgálom, hogy a pedagógusok ismerik-e a kiégés szindróma kezelésének módozatait. A szakdolgozat és egy hazai kutatás eredményeit mutatom be a dolgozat első részében, majd saját kutatás keretében is vizsgálom a feltett kérdéseket. A kutatás módszere vegyes interjú, melyet abban az intézményben végeztem 10 kollégámmal, ahol jelen pillanatban én is dolgozom. | |
| 695 | |a burnout | ||
| 695 | |a covid 19 | ||
| 695 | |a digitális oktatás | ||
| 695 | |a kiégés | ||
| 695 | |a tanári kiégés | ||
| 700 | 1 | |a Popcsa Anna Mária |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39986/1/L%C5%91rinczn%C3%A9%20Fazekas%20M%C3%B3nika%2C%20A%20tan%C3%A1ri%20ki%C3%A9g%C3%A9s%20%C3%A9s%20a%20digit%C3%A1lis%20oktat%C3%A1s%20kapcsolat%C3%A1nak%20vizsg%C3%A1lata.pdf |z Dokumentum-elérés |