Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
Saved in:
Main Author: | Lukács Martina |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. András |
Kulcsszavak: | Magyar Telekom márkahűség szolgáltatásmarketing telekommunikációs szolgáltató ügyfélelégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39988 |
Similar Items
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
Magyar Telekom Nyrt. gazdasági és pénzügyi elemzése
: Diószegi Dániel
: Diószegi Dániel
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
A Magyar Telekom mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásainak fogyasztói elégedettségvizsgálata
: Adányi Hajnalka
: Adányi Hajnalka
Beszállítómenedzsment a GE Hungary Kft. Fényforrás üzletágában
: CZENTNÁR NÓRA
: CZENTNÁR NÓRA
A Magyar Telekom Nyrt. tőzsdei múltja és jelene
: Nagy Ida
: Nagy Ida
Válságmenedzselés és kríziskommunikáció az utazásszervezők kiutaztatási üzletágában
: Kultsár Eszter
: Kultsár Eszter
A Magyar Telekom Nyrt. minőségirányítási rendszereinek bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei
: Kővári Botond
: Kővári Botond
A Magyar Telekom Nyrt. tevékenységének és üzleti teljesítményének elemzése
: Mizsei Dániel
: Mizsei Dániel
Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Barabás Réka
: Barabás Réka
Robotizált folyamatautomatizálás implementálásának és hatásának vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. vállalatán keresztül
: Bors Gergely
: Bors Gergely
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Kerdi Viktória Mária
: Kerdi Viktória Mária
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
Fogyasztóváltozás folyamatának bemutatása és fejlesztése a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Bagó Dorottya
: Bagó Dorottya
Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Tamás Dorina
: Tamás Dorina
Integrált vállalatirányítási rendszer alkalmazása a Bayer Crop Science üzletágában
: Katona Edvárd
: Katona Edvárd
Egy nyilvánosan működő részvénytársaság, a Magyar Telekom Távközlési Nyrt. beszámolójának és eredményességének vizsgálata
: Földi Henriett
: Földi Henriett
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája
: Döry Eszter
: Döry Eszter
A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése
: Heer Anett
: Heer Anett
Pénzügyi terv összeállításnak folyamata a Magyar Telekom Nyrt. Infrastruktúra Szolgáltatások Igazgatóságánál
: Torma Erik
: Torma Erik
Az outplacement elmélete és gyakorlata a Magyar Telekom Nyrt.-n keresztül
: Franyó Bellarmin Tamás
: Franyó Bellarmin Tamás
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett
: Serfőző Kitti Nikolett
A Magyar Telekom Nyrt. pénzügyi teljesítményének és árfolyamalakulásának tényezői és összefüggése
: Dávid Eszter
: Dávid Eszter
Marketingpolitikai eszközök és a 7P vizsgálata elméletben és a Magyar Telekom Nyrt. viszonylatában
: Horváth Aranka Veronika
: Horváth Aranka Veronika
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A Szupergyors Internet Projekt megvalósulása és finanszírozása a Magyar Telekom Nyrt. esetében
: Varga Katalin Annamária
: Varga Katalin Annamária
Similar Items
-
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva -
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente -
Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira -
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter -
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin