Social media marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kirtyán Petra
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
online értékesítés
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40011

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40011
005 20220715112254.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kirtyán Petra 
245 1 0 |a Social media marketing  |c Kirtyán Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a social media marketing, amiben azzal kezdek, hogy miért is fontos maga a téma, ezt követően azzal fogok foglalkozni, hogy mi maga a marketing, milyen fogalmai és eszközei vannak. Ezek mellett részletesen bemutatom a marketing mixet és különböző elemeit, főként a 4P-t, de ezek mellett a 4C-t és 4E-t is. Ezután pedig kitérek magára a közösségi média marketingre, annak szereplőire és tulajdonságaira. Miután ezeket összegyűjtöttem, a szakmai gyakorlati helyemet, a dm Magyarország Kft.-t fogom bemutatni, majd kivetíteni az eddig összegyűjtött információkat, hogy ők miként kommunikálnak a célközönségükkel a különböző online platformokon, hol vannak jelen, kikkel dolgoznak együtt és milyen módon. Végül, a témáról egy összefoglalót fogalmazok meg, például arról is, hogy melyek a legnépszerűbb posztok a dm közösségi média oldalain. 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online értékesítés 
695 |a online marketing 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40011/1/Kirty%C3%A1n%20Petra%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés